3.7.13

JOVELLA 2013

שעת לילה מאוחרת ואני מנסה להישאר בפוקוס על מנת לסיים את הפוסט. למה כל כך דחוף לי לכתוב אותו עכשיו עוד דקה תבינו. בימים אלה 2 ו -3 ליולי מתקיימת זו שנה עשירית ברציפות תערוכת תכשיטים מאוד גדולה בארץ. תערוכה הוקמה ע"י קבוצת שטיר בחסות משרד הכלכלה, המכון ישראלי לייצוא ומכון היהלומים הישראלי. 
אני לא אכביד במילים, עלות הכניסה לתערוכה 50 ש"ח אבל אם אתם רוכשים כרטיס דרך אתר של שטיר זה יעלה לכם סה"כ 20 ש"ח שלדעתי זה מחיר מאוד סביר. תשימו לב תערוכה פתוחה מחר 3/7/2012 בלבד. זה לא יריד אקססוריז או שוק אקססוריז המפורסם והמוכר לרובכם לכן על תצפו למצוא שם הרבה תכשיטי אופנה למינהם אלה בעיקר תכשיטים קלאסיים וסולידיים יותר. עיקר התערוכה אבני חן ומתכות, הרבה תכשיטי זהב, יהלומים ומגוון רחב של אבני חן חצי יקרות ויקרות. תשומת לב מאוד גדולה תופשת אבן רובי שכיום מבוקשת יותר אפילו מיהלומים הלבנים. תמצאו לא מעט מתכות פשוטות עם ציפויי זהב וכסף. טווח המחירים לתכשיטים בתערוכה הוא מאוד מאוד רחב החל מ 40 ש"ח עד עשרות אם לא מאות אלפי דולרים. 
מתוך השהות שלי בתערוכה משכו את תשומת ליבי שני דוכנים אחד זה דוכן של DANON מותג משפחתי אשר משוווק בחנויות ברחבי הארץ והעולם, תכשיטים עם נטיעה ליהדות ואטניות מסויימת, חומרים עיקריים מתכות פשוטו כמו פליז בציפוי זהב וכסף , אבני חן, עור. אני יכולה לציין שזה מותג היחידי שאני ראיתי אשר השקיע בעיצוב הדוכן ופריסה של התכשיטים. למי שמעוניינת אני מצרפת לינק לאתר שלהם. http://www.danonltd.com/






וכמובן שהשארתי את הדבר הכי מתוק לסוף. אורחת כבוד של התערוכה הזו הייתה בחורה פשוטה קיבוצניקית לשעבר נועה שדה. בחורה אשר בחיים שלה לא למדה עיצוב או צורפות ובכלל שואפת את כל ההשראות שלה מעולם המוזיקה אשר אותו היא חייה ונושמת. היא הפכה לסיפור הצלחה מסחרר בתחום עיצוב אקססוריז ותכשיטים בארצות הברית. החלה את דרכה עם שותפה בסטודיו במנהטן בו הם נמצאות עד היום עם צוות קטן אבל מאוד מאוד משפחתי. את התכשיטים שלה תוכלו לראות על מדונה, גי'ניפר לופז ועוד אין ספור סלבס ברחבי העולם. לא עובר יום שלא יוצאת אלייה כתבה באחד המגזינים הנחשבים כמו ווג, בזאר או אל. הסיבה העיקרית שהגעתי לתערוכה היום היא לפגוש את נועה, אני עוקבת אחרי העשייה שלה משנת 2009 ומאחלת לה עוד המון שנים של יצירה והצלחה. שלא תבינו אותי לא נכון  אבל נועה היא מגנט היא מושכת אלייה אנשים וכל כך כיף לנהל איתה שיחה, לראות ולשמוע עם איזה אהבה היא מדברת על כל תכשיט ותכשיט, הפתיחות והקלילות נותנת לך הרגשה של הכרות רבת שנים. מאוד נהנתי בתערוכה וגם צילמתי עבורכם כמה מהיצירות של נועה אתם מוזמנים להציץ בתמונות למטה. לילה טוב חברים..











No comments:

Post a Comment