3.7.13

Carolina Lemke Berlin 2013

                                      Carolina Lemke Berlin         
מותג משקפי שמש די חדש בארצנו שרובכם מכירים, או שבטוח ראיתם איזה דוכן או שניים בקניון. בשבוע שעבר הגעתי לסניף דיזינגוף סנטר על מנת לשמוע קצת יותר על Carolina Lemke, להציץ בקולקצייה חדשה וכמובן להתחדש בזוג משקפי שמש חדשים.
משפט שאומר "יקר לא בהכרח טוב" בדיוק במקום פה, טווח המחירים של משקפי שמש  בין 150 ל 300 שקל. היתרונות שאני רואה במותג זה כמובן המחיר נוח לכל כיס, לא צריך לחסוך כסף או לקחת משכנתא על מנת להחזיק בפריט אופנתי, וגם אם הם הולכים לאיבוד אז לא מתאבלים שנה. נכון להיום משקפי שמש לרבות מאיתנו דבר ראשון זה אקססוריז אשר משלים לנו את המראה הכללי לכן תמיד עדיף שהיו כמה זוגות. דבר נוסף אשר מאוד בולט זה מבחר עצום של דגמים ועמידה בסטנדרטים עולמיים, מעקב צמוד אחרי תצוגות אופנה והטרדנים. סיכויי שאת ניגשת לדוכן של קרולינה ולא מוצאת לעצמך דגם מתאים הוא קלוש.



מינוס היחידי, כמה שהמחיר נוח יותר זה אומר שהמוצר נגיש יותר לכן יש יותר סיכויים שאת תראי על אחרים את אותו משקף שיש לך.

וכמובן שלא ניתן להתעלם מהפרזנטורית של המותג בארץ בר רפאלי המהממת, רק שתדעו הדגם שאתם רואים על תחנות אוטובוס שבר עונדת (אלה בנינו שנוסעים באוטובוסים:) הוא דגם הנמכר ביותר בישראל וכמובן שזה בזכותה כולם רוצים את מה שיש לבר, גם אם זה לא מתאים להם.
אני לאחר התלבטויות רבות בחרתי בדגם פחות פופולרי, מסגרת פלסטיק בגוון סגול עם עדשות בצורת עיגול. אני נהנית מיהם מיום ליום וגם מקבלת לא מעט מחמאות ולא מפחדת לקחת אותם לים, בריכה או כל מקום. תקפצו לבקר בסניף הקרוב לביתכם אתם לא תצטערו.





No comments:

Post a Comment