8.4.13

MAC prep+prime

לא לבהל זה רק אני ללא איפור :)
"לא קלה היא לא קלה דרכנו.."  זה בדיוק השיר שמתאר את הימים של התקופה האחרונה שלי. את הפרצוף שאתם רואים למעלה כבר חולה שבועיים לפחות, כל מי ששומעה אותי בטלפון בטוח שאני מדברת מאיזה בונקר מאוד עמוק. אז היום ניסיון ללכת לעבודה כשל הגוף פשוט לא מסוגל לזוז, אווירה בלב אפרורית בגלל יום השואה. אני בחרתי לברוח לכאן לבלוג שלי רחוק מתוכניות טלוויזיה ואין סוף דיונים חסרי תועלת. 

שלא תחשבו לא נכון! זה שאני חולה לא אומר שאני לא שמחה, אני הכי מאושרת בעולם, יש לי המון עבודה, המון פרויקטים, המון נסיעות, פגישות עם אנשים מעניינים ומשפחה שתומכת בכל צעד שלי. "כל עוד עובדים חיים".
ניגש לעיקר העניין, תמונה שאתם רואים למעלה היא ללא איפור לחלוטין!!! לפני מספר שבועות הייתי במפגש בלוגריות בMAC. את המפגש העבירה אחת והיחידה נטע סקלי, המפגש היה שונה, לא מהרגילים שאנחנו מכירים פחות תוכן יבש יותר סיפור אישי. נטע החליטה לשתף אותנו בחוויה שהיא עוברת כמה פעמים בשנה כמאפרת בינלאומית בשבועות האופנה. קיבלנו הצצה מאחורי הקלעים של תצוגות אופנה, והבנו מה עולה בגורלו של מאפר שנוסעה לחו"ל לעבוד. אפילו יצא לי לראות את נטע בזוית העין באחת התצוגות במילנו.
בסוף המפגש המרתק הזה קיבלנו שני מוצרים להתנסות עפרון לגבות ו BB של MAC.
יקח לי זמן להגיע לעפרון :) אבל יצא לי להשתמש בקרם כבר הרבה פעמים,  BB יוצר כיסוי מושלם - מכמעט ולא מורגש ולא נראה לעין עד בינוני, האמנם הוא טיפה יבש עבורי כפרימר אבל בתור BB קרם הוא מושלם עבורי. בעל מרקם קטיפתי, מאזן את גוון העור, פיגמנט פנינתי נותן יותר חיים לעור, מומלץ מאוד לבעלות עור בהיר האוהבות את התוצאה של עור פורצלן והבובתי. הקרם מגיע עם 35SPF מאוד אקטואלי ללמזג אויר שלנו. אני חושבת שבקיץ אני עשה שימוש רב, הוא מצויין לאיפור קליל, טבעי. יש לזכור זה BB ולא מייק אפ הוא אמור לאזן את גוון העור או לשמש כבסיס, אבל לא אמור לתת לכם את המראה של המייקאפ או כיסוי מושלם. ממליצה לשים לחות טובה ומזינה בלי פחד לפני הנחת BB, שוב הוא טיפ טיפה יבש.
כמעט שכחתי זו תמונה עם BB
בהצלחה בננות ושיהיה לכן יום מקסיםֱ!!

No comments:

Post a Comment