28.4.13

אכזבה מהמוצר? או אכזבה מהמחיר?

במקרה של הפוסט הכותרת מתייחסת גם למחיר וגם לאיכות.
כל מותג חדש שנוחת בארץ לרוב מתחיל את צדיו הראשונים בקניון רמת אביב. ככה גם קראה עם מקרה של מותג טיפוח Kiehl's השייך לקונצרן ענק לוריאל. ממש לפני מספר ימים נפתח סניף ראשון של Kiehl's בקניון רמת אביב, מוצרי טיפוח אשר מוכרים ואהובים לרבות מאיתנו. 
מזמן השארנו מאחור את התקופה כאשר מוצרי טיפוח נרכשו כחובה באותו סל קניות עם מצרי צריכה לבית. נכון להיום כל אחת מאיתנו שיוצאת לקנות קרם פנים הופכת את זה לפרויקט, מתרה למצוא את הטוב ביותר וכמובן הלא פחות חשוב חווית קנייה.
חנות של בהחלט מעניקה חווית קנייה מאוד נעימה קטנה אינטימית עם ריחות נעימים ומוצרים מאוד טובים. ממה שאני ניסיתי עד היום מוצרי שער, קרם פנים וקרם גוף הייתי מאוד מרוצה. שמפו עם ריח קוקוס אחד האהובים אליי מכל הזמנים.
כאן מגיע אבל? למה אני צריכה לשלם כאן בארץ על כל מוצר שלהם לפחות 30% יותר מעשר בכל מדינה אחרת. בכלל נושא המחיר של מוצרי טיפוח ואיפור מוגזמים בישראל ואנחנו יושבים ולא עושים כלום. ממשיכים להזמין מאינטרנט במקרה הטוב, או קונים בחו"ל. אם אפשר לעשות מחאה נגד מחירי הקוטג' אפשר גם לעשות מחאה נגד מותג טיפוח או איפור? עד כמה הנושא הזה חשוב לכם בסדר היום יומי שלכם?

ועכשיו למוצר המאכזב, מכירים את התוכנית להפיל את המאסטר? בקיצור המוצר הזה הצליח להפיל אות י במובן ההפוך לגמרי. כל הניסיונות שלי למצוא משהו חיובי בו כשלו.
נתחיל מי זה שעל ההתחלה נשברה המשאבה של הבקבוק.



ברגע שפתרתי את בעיית המשאבה כל מה שרציתי זה לשטוף פנים וללכת לישון. הריח של חומר בבקבוק הזכיר לי ריח של סבום קלים זול, המרקם הגי'לי שלו סירב בכל תוקף להפוך לקצף ונשאר בתקסטורה השקופה שלו. לאחר כמה שניות עם עיניים עצומות ושפשופ הפנים עם כמות סבון עצומה נדהמתי לגלות שהאיפור שלי כמעט ולא זז. אומנם יש לי עוד כמה מילים יפות להגיד על סבון הפלא הזה אבל נראה לי שבגדול המסר מובן. לא מומלץ בכלל!! דרך הגב התענוג הזה עולה לכם 130 ש"ח ואם כבר הייתי צריכה להעביר את הסבון לכלי אחר הופתעתי לגלות ש 500 ml המובטחים אשר רשומים על גבי האריזה במציאות לא מגיעים אפילו ל 400 ml. האם המוצר הזה הצליח להפיל אותי? בהחלט!! נפלתי מרוב האכזבה.
שבוע מקסים לכולם והעיקר אופטימי :)

No comments:

Post a Comment