6.8.13

Factory 54 Fall Winter 2013

ביום ראשון האחרון התקיימה תצוגת אופנה של FACTORY 54 במוזאון תל אביב. אירוע משך אליו המוני עיתונאים, בלוגרים וסלבריטאים  רבים. בקוקטייל שלפני האירוע היה ניתן לראות נוכחות מאוד גדולה של צבע, סגנונות לבוש שונים בקיצור המון פשניסטיות.  אבל בואו נתרכז בתצוגה.

 צבע דומיננטי ביותר בתצוגה היה שחור במיוחד אצל גברים, דגש על מראה מחויט לצד גזרה סקסית, עם נגיעות קנות של כחול לצד הלבן והשחור הקלאסיים. ההדפסים ומשבצות הטארטן זורקות אותנו עמוק לתוך שנות ה 90 והמראה הנקי, גוונים פסטליים ורומנטיים מחזירים אותנו רחוק לשנות ה 50. מבחינת הצבעוניות התצוגה הייתה מאוד מאופקת, גם המקום שנבחר עבורה נותן תחושה של אפרוריות חורפית בכל מקרה מדובר בסתיו לא. לעומת זאת כפי שתוכלו לראות בתמונות למטה, בקטלוגים חיכתה לנו הפתעה הרבה יותר צבעונית, הדפסים מנומרים אשר לא עזבו אותנו אף פעם מגיעים בשלל גרסאות חדשות. שילוב המנצח מבחינתי של שחור, לבן ואדום. פרחוניות אשר נגררת איתנו מעונת הקיץ רק שהרבה יותר מאופקת ואלגנטית, מראה הגברי שולט אצל נשים מתבטא בשלל חליפות מחויטות. משנות ה 40 מגעים אלינו מעילה עונה בעלי הכתף המעוגלת בפלטה פסטלית רחבה. כמו כן המראה הרוקיסטי שלא עוזב אותנו כבר כמה עונות ממשיך גם לחורף הקרוב עם הרבה עור, ניטים וצבי שחור. עונת חורף הקרובה מלאה בכל טוב ואפשר לדבר אליה אין סוף שלל סגנונות ותקופות אופנה אשר התמזגו לקולקציה עשירה ואופנתית.























בפקטורי 54 ניתן למצוא הרבה מותגים יוקרתיים כמו אלכסנדר וונג, ג'וסיקוטור, ג'אסטקוואלי, מארק ג'קובס, מייקל קורס, מיסוני, פול סמית', רד ולנטינו, טורי ברץ, ורסוס ועוד.

No comments:

Post a Comment