3.8.13

AURORA FASHION WEEK Russia 2013/14


נכון בחוץ אולי חום אימים אבל רובנו נמצאים עמוק במחשבות על החורף. רשתות אופנה גדולות נמצאות בסיילים מטורפים, חלקם אפילו התחילו עם מכירה מוקדמת של פרטי חורף. לא ניתן גם להתעלם מהשקות מתוקשרות ותצוגות אופנה למינהם אשר חושפים בפנינו את הטרנדים החמים לקראת העונה החדשה. והנה בלי שנשים לב עוד מעט נמצא את עצמנו צופים בשבוע האופנה לקראת קיץ 2014.
פעמיים בשנה אני נוהגת לבקר לפחות בשבוע אופנה אחד בחו"ל, מחשבות על ביקור כזה בתחילות הרבה חודשים לפני וברגע שמגיעות הזמנות החלטות צריכות להיות זריזות. השנה החלטתי לנסוע שוב לשבוע האופנה בסנט פטרסבורג AURORA FASHION WEEK אשר מתקיים בתאריכים 14-20/10 2013,  סנט בטרסבורג היא עיר מדהימה בלי שום קשר ומאוד מומלץ לבקר בה, יש בה ארכיטקטורה  מרהיבה, היא מהווה בית לאוספי אומנות נדירים. שבוע האופנה של אורורה מתקיים במקביל לשבוע אופנה מפורסם במוסקבה של מרצדס בנץ, ההבדל הוא שלהבדיל ממוסקבה לאורורה ישנה מטרה מאוד חזקה לקדם מעצבים שלהם מרוסייה, צעירים ולא רק מה שכל כך חסר אצלנו בישראל.  בגלל שמדובר לרוב בכשרונות חדשים את אף פעם לא יודעת למה לצפות מה שהופך את האירוע כולו לעוד יותר מסקרן ומעניין.
כמו בכל שבוע האופנה גם כאן מתארחים מעצבים מחו"ל. אני רוצה לספר לכם על שתי מעצבות אורחות שהן גם אחיות מהולנד Spijkers en Spijkers. אחיות תואמות Truus ו Riet Spijkers יצרו את המותג Spijkers & Spijkers בשנת 1996. עד אז הם למדו באקדמיה מפורסמת AKI Academy of Fine Art & Design. מבקרי אופנה הידועים בעולם נוטים לעיתים קרובות להשוות את הקולקציות שלהם עם קולקציות של בתי אופנה אגדיים כמו PRADA ו MIU MIU. לדוגמא התמונה שלמטה נלקחה מקולקציית קיץ 2013 אז תשפטו לבד. להבדיל ממותגים אחרים אצל המעצבות הצעירות ומוכשרים בולטות מאוד קונסטרוקציות מורכבות ופונקציונליות, בגדיהם תמיד מאוד צבעונים ומסוגננים.
ממליצה בחום לבקר באתר שלהם http://spijkersenspijkers.nl

No comments:

Post a Comment