18.1.12

לא אקנה יותר!!!!

 eyeliner DIORLINER הזה עלה לי קרוב ל 180 ש"ח. הוא ממש כמו מים, האריזה שלו נוזלת , החומר לא יוצא במידה שווה. הוא ממש רחוק מלהיות שחור. תאמינו לי אני ממש ניסיתי והשתדלתי לצייר איתו פס שחור אבל זו הייתה משימה בילתי אפשרית בשבילי. 

CLINIQUE airbrush concealer מבחינתי זה מוצר מיותר לחלוטין, אינו מכסה כלום, מבליט את כל הקמטים הקטנים ביותר שלא יעדתי על קיומם בכלל. למייקאפים שלהם יש כסוי הרבה יותר טוב מקונסילר הזה. מחיר שלו בסביבות 110 ש"ח.
LALINE body mist ocean אני זוכרת את התקופה שללין הייתה החנות אהובה שלי, לפחות פעם בשבוע הייתי קונה שם משהו במיוחד בריח OCEAN. היה לי הכל קרם ידיים, סבונים, נרות, שמן גוף ואוד ואוד ואוד. אבל לצערי תפסתי מרחק מיהם בשנים אחרונות, הריחות שלהם הם לא אותם ריחות ואף אחד לא יצליח לשכנעה אותי שאני טוע. אני ניסיתי לתת להם צי'נס כמה פעמים אבל זה לא הצליח, מוצרים אחרונים שקניתי נאלצתי להחליף בגלל שאריזה שלהם לא הייתה תקינה, למשל המשאבה של מי גף והשמן כל הזמן נזלה וזה ארס לי תיק ממש יקר. המחירים שלהם מאוד עלו ללא כל הצדקה לדעתי. יש דברים שאני אוהבת לקחת איתי לאורך שנים, ואחד מי הם זה ריחות ומעלים בי זכרונות ומחזירים אותי לפינות חמות בלב. במקרא של ללין זו אכזבה. אני גם לא מצליחה להבין אם הם עושים ניסויים בבעלי חיים או לא, חלק מהפורומים אומרים שכן חלק לא, באתר שלהם לא ראיתי התייחסות לקח. אני לא מבינה מה הכוונה לארנב הזה עם פס על האריזה, זה אומר שכן עושים ניסויים?

אחרון וחביב להיום הוא שפתון לטיפול ביובש של SVR. הוא עלה לי 49 ש"ח הוא זה ישמע קיצוני אבל הוא מזעזע. לא רק שהוא לא משפר את מצב השפתיים, הוא מחמיר אותו. יושב על השפתיים כמו דייסה ללא טעם עם ריח רע של גליצרין, מורכב לרוב מחומרים לא טבעים. כל פעם שהשתמשתי בו השפתיים שלי היו נראים כמו צימוק.

No comments:

Post a Comment