17.1.12

קרליין

מותג קרליין היה בשבילי ספר סגור הרבה זמן, אני לאורך הרבה שנים שמרתי מרחק מסטנדים שלהם בסופר פארם, אני חושבת שפעם אחרונה שקניתי מהם משהו היה לפני 10 שנים. כמו כולם לא יכולתי להתעלם ממהפך הקיצוני שהמותג עבר בזמן האחרון. אולי אני מגזימה קצת אבל אני לא הופתע אם אנחנו נראה את קרליין מחוץ לגבולות ישראל בשנים הקרובות. שיפור איכות המוצרים שלהם ממש ניכרת לעין לפחות ממה שאני ניסיתי. המינימליזם בעיצוב האריזות בהחלט מוסיף אלגנטיות ושיק. שמתם לב עד כמה האריזות שלהם קלות (מבחינת המשקל)? לי כל גרם חשוב בתיק שלי, כי אין לי כוח לסחוב קילוגרמים על הכתפיים. מה שמשך את תשומת ליבי בצורה רבה זו דרך שיווק שלהם, הפרסומות החדשניות, התעוזה ללכת על משהו מאוד חושני וסקסי אבל לא להפוך את זה לזול, בעיניי זו עליית מדרגה. מהפרסומות שאני ראיתי אני חושבת שקרליין מעלה פה רף להרבה מותגים מתחרים בשוק. סך הכול אני שמחה לראות מותג עממי, מצליח, משתפר שלא נשאר מאחור. רק לידיעתכם שפתונים של קרליין מיוצרים נכון להיום ע"י אינטרקוס מילאנו החברה אשר מייצרת איפור עבור CHANEL, MADINA MILANO ואוד הרבה מותגים יוקרתיים וידועים בעולם. אז כמו שאמרתי אני ניסיתי את השפתון שלהם בגוון N40 perfect nude, הוא כמעט ללא ריח, יושב מצויין על השפתיים, נותן לחות ומרקם שלו נעים. את המוצרים של קרליין לרוב אפשר לקנות במבצעים שווים כמו 1+1 או 50% ברשתות פארם שונות, למשל את השפתון קניתי ב 45 ש"ח מחיר מקורי 99.99 ש"ח. אני בטוחה שאתם תראו אוד הרבה מוצרים שלהם בתיק איפור שלי מזמן הקרוב. אני אשמח לשמוע מה אתם חושבים על המהפך של קרליין :0)






No comments:

Post a Comment