28.12.11

לקים מנצנצים של WOW

בימים האחרונים אני חושבת איך לשדרג את ההופעה שלי לערב סילבסטר, ואני חושבת שמצאתי אפשרות לא רעה בכלל. קיבלתי להתנסות שלושת הלקים מנצנצים של WOW. לא יצא לפני כן לנסות את הלקים שלהם, גם לא תמצאו אצלי במגירה לקים מנצנצים אני יותר אוהבת גימור מט על הציפורניים, לכן זו הזדמנות מצוינת לנסות משהו חדש.
כסף מנצנץ מס' 396                    אדום מנצנץ מס' 367                   צהב מנצנץ מס' 397
חוץ מהאופנה של שנות ה 80 שחוזרת אלינו עם טרנדים בצבעים מטאליים עכשיו היא גם משלבת בעצמה נצנצים ופאייטים לכן מותג WOW  לא לפספס את ההזדמנות לחדש בליין לקים מנצנצים לכבוד החג. לא צריך לשכוח שערב סילבסטר מתקרב, שנה הקרובה לפי לוח השנה הסיני היא שנת דרקון המים, אנשים מקשרים אותו למיתוסים כגון בת הים, דג זהב ועוד. לכן אם אתם רוצים שהשנה הקרובה תאיר לכם פנים כל מה שצריך לעשות זה לשדרג את ההופעה שלכם עם משהו מנצנץ, זהב, כסף, כל דבר שקשור למים.
טיפ קטן להנחת לק נצנצים, מבידה ואתם רוצים מראה צפופ יותר של נצנצים על הציפורניים בלי יותר מידי שכבות, על תמרחו אותו יותר מידי תניחו אותו באמצעות טפיחות, ותסגרו את המראה בעזרת לק שקוף זה יתן מראה עדין יותר לציפור פחות מחוספס. חשוב לציין לקים של WOW לא כוללים TOLUENE, למי שלא יודעת זה חומר הנועד להמסת חומרים, הוא מסרטן ויכול לגרום להרבה בעיות נוירולוגיות. מחיר הלקים 7.90 ש"ח וניתן לקנות אותם באחד מתוך 31 סניפי הרשת ברחבי הארץ.
סה"כ אני מרוצה מהתוצאה מחיר שלו נוח, יש לו אין סוף אפשרויות ומשחקים, וכמו שאמרתי ניתן לשלוט במראה ובכמות הפאייטים לכן אתם תחליתו עד כמה אתם רוצים להיות נוצצים.


No comments:

Post a Comment