30.12.11

מכתב לבלוגריות ולקוראות

אני החלטתי לסגור את השנה הזו עם מכתב לבלוגריות ולקוראות ולא סתם כך. בלוג בשבילי זה לא דקה פנוייה למלות בחיים כי לרוב אין לי אותה, אני רודפת אחרי הזמן תמיד, ותמיד רוצה להוסיף עוד כמה שעות ליום. בלוג הוא הבית השני שלי ואתן המשפחה השנייה שלי, זה לא רק לפרסם פוסט ולחכות כמה תגובות וכניסות היו ועד כמה הבלוג שלי מפורסם, זה הרבה הרבה מעבר לכך. נכון זה נשמע להרבה מכם קיצי' ופטתי, אבל אני עברתי כאן חתיכת דרך ושינוי, זכיתי בחברויות מדהימות ואנשים שמקבלים אותי כמו שאני עם כל הסריטות שלי. היו ימים שהייתי בטוחה שאני שמה את הבלוג בפינה הכי חשוכה בחיים ואני לא צריכה אותו יותר, אבל להפתעתי קיבלתי הודעות ומיילים "איפו את?" "איפו פוסטים חדשים?" זה כל כך שימח אותי. אני הקמתי את הבלוג בתקופה לא קלה בחיי, כמפלט או פינה שאפשר לברוח אלייה ולשכוח ממה שקורא מסביב. אתם עזרתם לי ותמכתם בי בתקופות קשות ושמחתם בשמחתי בתקופות יפות. לא מזמן התחלתי להגיע לאירועים וזו הייתה הזדמנות מצויינת להכיר חלק מכם פנים מול פנים. אפילו אם זו הייתה שיחה של דקה או שתיים גיליתי עד כמה אתן מקסימות כל אחת בדרך שלה. בשבילי זו אוד הוכחה שעולם הוירטואלי מחבר אנשים ומקים קשרים, ונותן לנו אוד במה לחופש ביטוי בכל נושא שרק תחשקו. תמשיכו לכתוב, תגידו את מה שיש לכם בלב, תשפכו מחשבות ועל תתנו לאף אחד ולשום דבר לעצור אותכם.

רוצה לאחל לכם שנה אזרחית חדשה עם המון אהבה, אושר ובריאות. באהבה אוקסנה

"שמחה היא רשת של אהבה שבה אתה יכול לתפוס נשמות"


1 comment:

  1. יש לך בלוג מקסים ואני נהנת מאוד לקרוא אותו! שתהיה לך שנה אזרחית גדושת קניות איכותיות!

    ReplyDelete