28.11.10

ביקור בסניף רמת אביב L'occitane


מהרגע הראשון שכף רגלי דרכה בחנות, הייתי אפופה בשלל ריחות מדהימים שישר סחפו אותי להמשיך ולצעוד פנימה.
החנות מסודרת בצורה מקסימה, הכל נגיש, יש שלל טסטרים למוצרים והכל נראה כל כך מזמין!
התחלתי את הסיור במחלקת הבשמים, וכל אחד מריח יותר טוב מהשני. נשאבתי לתוך שלל הריחות ולא יכלתי לבחור במי מהם אני רוצה!
אמרתי לעצמי שאבחר מאוחר יותר, והמשכתי הלאה אל תוך החנות.
החנות מתהדרת בשלל מוצרים: לפנים, לגוף ולשיער, ולכל סוגי העור.
מטסטר לטסטר עברתי מוצר מוצר, והמוכרות היו מסבירות פנים וחביבות, ענו על כל שאלה והפגינו מידיעותיהן.
נפלתי שבי בקרם העיניים של חמאת השיאה, הוא יירכש בקנייתי הבאה.
אחרי שניסיתי כמעט כל טסטר אפשרי, וכולי כבר הייתי מלאה ביותר מדי ריחות, החלטתי לקנות את הבושם בריח הורדים.
הבושם נפלא, עם ריח ייחודי, נקי ונעים, לא חזק מדי אך מורגש, ומחזיק למשך זמן רב!
החזקתי את עצמי שלא לצאת עם עוד שלל, אבל אמרתי לעצמי שלחנות הזו בוודאי שאחזור גם כך, אז אמשיך את מסע הרכישות בלאוקסיטן בפעם הבאה ...
נהניתי מאד מחוויית הביקור בחנות, הגישה לחנות גם נוחה מעצם מיקומה בקניון רמת אביב, האווירה נעימה, ובקיצור- כדאי!

גם בתור חברת מועדון, שמחתי לקבל את המתנה החודשית של 50 ש"ח לרכישה נוספת בלאוקסיטן, אשר אינה מוגבלת בזמן! כיף גדול!

8 comments:

  1. מזמן כבר אני רוצה לקנות את הבושם הזה, תתחדשי! הוא מדהים!
    והסניף ברמת אביב אכן מוצלח, מעניין איך הסניף בדיזינגוף

    ReplyDelete
  2. ואי איך עשית לי חשק לבקר אותם!
    יש להם מידי פעם מבצעים וכאלה? :]

    ReplyDelete
  3. liat הסיקור של סניף דיזינגוף יגיע הרבה לפני מה שאת חושבת :)

    ReplyDelete
  4. meital יש להם פה ושם מבצעים אבל הדברים הבאמת שווים הם לחברי מועדון

    ReplyDelete
  5. ואיך הולכת החברות?

    ReplyDelete
  6. אם אני לא טועה (ksyu תקני אותי אם כן), חבר מועדון עולה בפעם הראשונה 150 ש"ח לשנה ואח"כ חידוש זה רק 100 ש"ח לשנה.
    למי שאוהבת לקנות שם זה יוצא ממש שווה כי כל חודש יש מתנות מגניבות בקניה מעל 150 ש"ח

    ReplyDelete
  7. לא כזה זול 130 ש"ח במיוחד אם ההנחה שאת מקבלת תהיה אחרי שאת שופכת שם 150 ש"ח לפחות..

    ReplyDelete
  8. למי שקונה שם הרבה זה משתלם, לדעתי.
    מה גם שתמיד המתנות ממש שוות אז מי שגם ככה קונה שם יוצאת מורווחת מהסיפור.
    מי שלא קונה שם הרבה זה באמת פחות משתלם לה.

    ReplyDelete