16.11.10

מברשות - Everyday Minerals



את המברשות של אברידיי מינרלס גיליתי לפני כשנה, והן המברשות המוצלחות ביותר שיצא לי להיתקל בהן.
המברשות מוכרזות במפורש כסינטטיות וכnon cruelty
ולמרות היותן סינטטיות, הן כל כך צפופות ועשויות מסיבים כל כך מוצלחים שהן פשוט עושות עבודה מעולה!!!
במברשת long handled kabuki אני משתמשת כמברשת מייקאפ, ואין מייקאפ שהיא לא מתמודדת איתו בהצלחה! את כל המייקאפים היא מורחת בצורה אחידה ויוצרת מראה טבעי לחלוטין. אם אני משתמשת במייקאפ מאד כבד כדוגמת הדאבל-וור או הקולורסטיי, אני משפריצה עליה מעט מים טרמליים של אוון וכך נוצר מרקם מושלם של המייקאפ על הפנים. היא מצוינת גם כמברשת פידור (כשהיא יבשה כמובן) ולשימוש במייקאפים מינרליים.
בשתי המברשות האחרות לא ניסיתי להשתמש כמברשות לצלליות, אלא אני משתמשת בהן כמברשות קונסילר. אני אוהבת בעיקר לעבוד עם מברשת הdome blending, שמורחת בקלות כל קונסילר ובצורה אחידה בלי שיש לי צורך לתקן אפילו עם האצבעות. המבנה העגלגל שלה מחדיר היטב את הקונסילר, גם מוצק וגם נוזלי, ומורח אותו בצורה אחידה ויפה. במרשת השטוחה יותר אני משתמשת כשאני רוצה לעשות תיקונים נקודתיים של קונסילר או בצידי האף.
הידיות של המברשות מאד נוחות לשימוש ובגודל המושלם מבחינתי.
אני כבר זוממת רכישה נוספת של המברשות היות והן כל כך מוצלחות! אני מצטערת שלא קניתי מראש כמה מברשות מייקאפ רזרביות, כי זנחתי את כל יתר מברשות המייקאפ והקונסילר שלי מאז שגיליתי את המברשת הזו. 
לסיכום, גם כאן מדובר במוצרים מנצחים לחלוטין שנכנסים תחת קטגוריות הפייבוריטס שלי! 
גם מברשות מעולות, וגם סינטטיות ולא משיער בע"ח, הצלחה!

4 comments:

  1. גם אני מאוד אוהבת את המברשות של אברידיי,הן כאלה נעימות..יש לי את הקבוקי על מקל שלהם וגם את הבלנדינג בראש לעיניים,כזאת נעימה...
    יש לי גם את המברשת היחסית חדשה שלהם האיטהקה בראש משהו כזה שאני לא יודעת מה עושים איתה סתם הזמנתי אותה.
    חבל שהם כבר לא שולחים לארץ :(

    ReplyDelete
  2. גם אני שמתי לב שהפסיקו לעשות משלוחים לארץ, שלחתי להם מייל בנושא ומחכה לתשובה. מבטיחה לעדכן :)

    ReplyDelete
  3. תודה על הסיקור!
    מאיפה הזמנת? (ונקווה שהם יחזרו לשלוח..)
    וכמובן - מה המחיר..
    אני בעיקר מתעניינת באמצעית, לא בטוחה אם לקונסילר (משתמשת לרוב עם היד) אני אוהבת מברשת צפופות לצלליות כמו ה 239 שמאפשרת לעבוד בנוחות עם צלליות מאט שיש לי הרבה לאחרונה..

    ReplyDelete
  4. יש לי את המברשת העליונה, הקבוקית העגולה. היא ללא ספק ממש מעולה ומאוד רכה ומשיער סינטטי! מי היה מאמין. שווה את ההשקעה (הזולה ת'אמת). הם ענו לך בסוף למייל של למה הם לא שולחים יותר לארץ? אשמח לעדכון
    תודה

    ReplyDelete