הגיע הזמן לנסות גם את הלקים של RIMMEL, הלק הראשון שקניתי הוא כחול העונה לשם blue my minde. לק מאוד נחמד עם פורמולה די סמיכה, הסדרה נקראת 60 seconds הלק מתייבש יחסית מהר מה שעונה גם על הציפיות של השם. מה שאהבתי במיוחד בלק הזה זה המברשת, היא רחבה יותר מהמברשות האחרות וקצת יותר קצרה, סיבים שלה מאוד דקים וצפופים במידה שמאפשרת להם להיות מספיק גמישים ולא להשאיר סימני מריחה. דבר אחד שטיפה מאכזב זה מבחר דל של צבעים, מקווה שישתפר עם הזמן. עשיתי השוואה קטנה בין המברשות:
Showing posts with label כחול. Show all posts
Showing posts with label כחול. Show all posts
19.2.12
20.10.10
ZOYA nail polish - IBIZA
אני חייבת להודות, שזו היכרותי הראשונה עם המותג ZOYA, היכרות ספונטנית לחלוטין!
התחשק לי מאוד למרוח את ציפורניי בצבע כחול כהה, ובוקר אחד, חברתי לעבודה הביאה לי את הבקבוק המקסים הזה, וכך הגעתי ל ZOYA - IBIZA.
זהו אחד הלקים היותר טובים אשר ניסיתי בחיי, ותאמינו לי, ניסיתי לא מעט...
ייחודו של הלק במברשת הקומפקטית, אשר סופגת בדיוק את הכמות הנדרשת למריחה שווה ומגיעה לכל פינה, להבדיל מרב הלקים האחרים, ובאטימות הצבע - מספיקה לי שכבה אחת על מנת לקבל צבע עסיסי!
כמו כן, הלק מתייבש תוך דקות ספורות.
בקיצור, אני בהחלט מאוהבת ב ZOYA וכבר בודקת גוונים חדשים לרכישה.
Subscribe to:
Posts (Atom)




