19.10.14

CLARINS DAY 22.10.14

 “I know who I am. I am not perfect. I’m not the most beautiful woman in the world. But I’m one of them.”
Mary J. Blige
אהבה הגדולה שלי כלפי מותג קלרינס מוזכרת בבלוג לא פעם ולכן לא ירבה במילים. תמיד יש לי משהו טוב וחם להגיד על מוצר זה או אחר של קלרינס. אני אוהבת את התחכום והפשטות, זמינות ונגישות, קירבה לטבע ופיתוחים המתקדמים ובעיקר איכות. 
היום אני לא רוצה לפספס הזדמנות ולספר לכן שב 22/10/2014, ממש ביום רביעי הקרוב יערך בכל נקודות מכירה בישראל CLARINS DAY. ביום הזה תוכלו להנות מהנחות מיוחדות ומתנות מפנקות, זו הזדמנות מצויינת להכיר את המותג לכל מי שטרם הכירה או לחדש את המלאי לכל הלקוחות הוותיקות והמסורות. בתמונות תוכלו לראות בין היתר את המוצרים אהובים שלי, קרם לחות clarins hydraquench rich cream, מסיר איפור Instant Eye Make-Up Remover, סבון פילינג לפנים One-Step Gentle Exfoliating Cleanser with Orange Extract מוצרים שאני לעולם לא מחליפה.











No comments:

Post a Comment