23.7.13

Sally Hansen 672 jaded

בהתחלה התלהבות מלק של sally hansen הייתה מאוד גדולה, עיצוב vבקבוק מאוד לטעמי ומבחר גוונים שאני מאוד אוהבת. אבל אז הגיע זמן לבדוק את הלק בפעולה וכאן בה האכזבה הגדולה.
אני אישית אוהבת לקים בגוונים פסטליים, אני גם אוהבת אותם אטומים מאוד אבל מה? לא אוהבת למרוח יותר משתי שכבות. בתמונות שלמטה אתם יכולים לראות את הציפורניים שאליהם יש בסיס, שתי שכבות לק וטופ, כאשר התוצאה הסופית רחוקה מלהיות מספקת הלק לא אטום בכלל, את האמת גם לאחר ניסיון נוסף ומריחה של שלוש שכבות זה לא עזר הלק עדין היה שקוף.
בהמשך תוכלו לראות גם את המברשת שהיא גם לא לטעמי בכלל, קצרה מידי ומאוד, מאוד צפופה מה שמאוד מקשה על המריחה. בעבר אני מאוד אהבתי את הלקים שלהם והיה להם מקום מאוד מכובד בהוסף שלי אבל כנראה זה הולך להשתנות. אני ינסה לתת להם עוד הזדמנות, אולי עם גוון אחר אני יצליח להגיע לתוצאה מוצלחת יותר.







No comments:

Post a Comment