19.7.13

שגרת טיפוח הקייצית שלי

הפוסט הזה התחיל בערך ככה אאאאאאאאא! לפני זמן מה נפלה אצלי החלטה לחזור לבלוג במשרה מלאה כמו שאומרים, מה שאומר נוכחות יותר גבוה באירועי יח"צ, קידום פרויקטים בתחום, עזיבת עבודה משרדית, ובכלל הרבה יותר שעות בילוי מול המחשב שזה החלק הכי פחות חיובי בכל הסיפור. 
ברגע שהתדירות ההשקות עלתה אצלי ביומן כמובן שכמות המוצרי טיפוח ואיפור שאליהם אני נחשפת גדלה, ו 24 שעות ביממה פתאום מתחילות לראות כדקות. בזמן האחרון יש לי חשק עז לביא הרבה יותר תוכן כתוב לבלוג ולהרפאות מהפחד של הכתיבה והשגיאות ומהמשפט שכל הזמן יושב לי על העורף "אולי לא יבינו אותי" לספר יותר על חוויות שלי מעולם האופנה והביוטי. לכן מעכשיו ואלה פוסטים שיעלו יכללו מספר פריטים והיו הרבה יותר עשירים בתוכן. מקווה לא לאכזב אותכם :) נתחיל?

מוצר ראשון הינו של NUXE הצרפתי, המותג בימים אלה מרחיב את הפעילות שלו בארץ בעקבות חילופי זכיינות. בדרך כלל ניתן למצוא את מוצרי ניוקס במחלקות של קוסמטיקה טבעית, באזורים של בית מרקחת. כבר עכשיו ניתן לראות שמדפים של ניוקס התמלאו  במגוון מוצרים חדשים. הרבה דברים קוראים עם המותג הזה ואני ירחיב על כך בפוסטים אחרים, כרגע אני רוצה לדבר רק על שמן גוף המפורסם שלהם בשם Huile Prodigieuse (תלחצו על שם ותגיעו להסבר מפורט באתר של ניוקס). שמן רב שימושי ומיועד לפנים, לגוף ולשיער. דבר ראשון ומאוד בולט זה הריח, לא עדין בכלל ההפך עם המון נוכחות, אלגנטי מאוד ומצד שני לא מיושן יותר נוטה לקלאסי. אני לא הייתי משתמשת בו כמוצר לפנים, לטעמי כבד מידי ודי מיותר, אם כבר אז יש לא מעט  מוצרים המבוססים על שמנים אתריים המיועדים במיוחד לעור הפנים. דווקא כמוצר לשיער זה מוצר מנצח לדעתי, במיוחד לשיער ארוך. מספיק להשפריץ פעם אחת על כף היד לשפשף בין כפות הידיים ולהעביר את האצבעות בשיער, באופן מידי השיער מקבל ברק וריח נעים, מומלץ במיוחד אחרי פן או מסלסר שיער.
אני משתמשת בו לרוב אחרי מקלחת מרססת על כל הגוף, הוא נספג תוך דקה ומשאיר את העור מאוד לחותי, לאחר כדקה או שתיים ניתן להתלבש בלי לפחד שהוא ילכלך את הבגדים. ריח שלו נעלם יחסית מהר ונשאר רק שובל עדין ומתקתק. 
שני המוצרים הבאים הם מבית ICONIX, מותג אשר הוקם ע"י זוג צעיר ושאפתני ופותח במהלך מספר שנים במעבדות הטובות ביותר של צרפת. כשאני מסתכלת היום על שוק הקוסמטיקה הנוכחי כמעט ולא ניתן למצוא הפתעות, אף אחד כבר מזמן לא ממציא את הגלגל בתחום הזה, הכול אותו דבר רק בוריאציה קצת שונה עוד טרנד בה ועוד טרנד הולך. 
נכון להיום ישנו טרד מאוד חזק בכל העולם וגם בישראל בכל הקשור לקוסמטיקה טבעית או אורגנת, לכל קונצרן ענק בתחום יש לפחות מותג אחד שמתמחה בזה. ICONIX לא באו ולא המציאו כאן את הגלגל הם פשוט הלכו קדימה עם מה שהם מאמינם, אם משהו קצת שונה, הם השתמשו במה שכבר קיים לצורך העניין ביו טכנולוגיה על מנת ליצור מוצר שעובד. עוד מאפיין שמבדיל מאוד את iconix ממתחריו היא דרך השיווק, מוצר נמכר ישירות מהיצרן ללקוח בלי תיווך, שליחות מתבצעת ע"י החברה ללא עלות נוספת. בכל הכשור למדיניות ההחזרים שהיא גם מאוד נוחה ופרטים נוספים את מוזמנים להיכנס לאתר www.iconix.co.il
אחד מהמוצרים שניסיתי הוא קרם יום לפנים, מגיע באריזה יפה ומהודרת, עם ריח מאוד נעים ועדין. מרקם של הקרם מאוד קליל עבורי הוא יכול לשמש כבסיס לאיפור בלי שום בעיה. עלות הקרם 200 ש"ח 50 ml.


מוצר שני שניסיתי מהסדרה שלהם ולדעתי הוא המוצלח בין כולם זה סרום. מגיע במרקם סופר קטיפתי, שקוף ונטול ריח לחלוטין. ברגע שמניחים את הסרום ומעבירים את האצבעות על פני עור הפנים דבר ראשון שעולה בראש זה עור תינוקי אני חושבת שהז הסבר הכי טוב שאני יכולה לתת למוצר הזה. מוצר הולך מצויין ביחד עם קרם לחות לפנים, גם אם אני מניחה בבוקר סרום, קרם פנים ומעל זה מייקאפ ופודרה ועושה את זה בצורה נכונה בלי להגזים אם כמויות ונותנת לכל חומר את הזמן שלו להיספג התוצאה מושלם אין הרגשה של כובד בכלל. דבר היחידי המוצר לא זול עולה 1050 ש"ח 30ml, במידה ואתם רגילים להשקיע במוצרי טיפוח שלכם אז אני חושבת שזה בהחלט מוצר שכדי לכם לנסות הוא בהחלט שווה את זה. 

מוצר נוסף מאוד חשוב בימים אלה ומאוד מוצלח הוא קרם הגנה לפנים של מותג ROC. אני נוסעת הרבה בתחבורה ציבורית והרבה פעמים מוצאת את עצמי מבלה בשעות הכי מסוכנות של היום בחוץ, בימים אלה אני משתדלת לא לצאת בלי הגנה מהבית. 
בהתחלה המוצר לא בה לי טוב בכלל, ריח טיפוסי וכבד של קרם הגנה, הרגשה של דביקות לאחר השימוש ומראה עור שמן. הנחתי אותו בצד לכמה ימים עד שהחלטתי לתת לו צי'אנס שני.  הנחתי על עור נקי כמות קטנה יותר מפעם הקודם, המתנתי לפחות 5 דקות והתחליף באמת נספג, עור נשאר לח ולא מבריק והריח כמעט נעלם. ואז לקחתי את הסיכון והנחתי גם מייקאפ וברונזר. להפתעתי הרבה איפור יצא מקסים החזיק מעמד כל היום ולא הייתה הרגשה של כבדות. את הקרם ניתן להשיג בפארמים שונים ברחבי הארץ ובהתאם לסוג עור הפנים.
מחיר 99 ש"ח ל 50 ml
ואחרון חביב הוא ג'ל ניקוי לפנים של מותג PEVONIA BOTANICA. פבוניה הוא אחד המותגים הוותיקים שמככבים אצלי בשגרת טיפוח הגוף והפנים. PEVONIA הינו מותג אמריקאי המבוסס על צמחים בוטניים, מיועד לטיפולים בכוני הספא ואצל קוסמטיקאיות. את המוצרים ניתן להשיג ברשת "עדן טבע מרקט", בחנויות טבע מובחרות, קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא. המוצרים שלהם עם ריח מאוד מאוד דומיננטי של תמציות צמחים בוטניים. אחת הסיבות שאני מאוד מתחברת למותג הזה כבר כל כך הרבה שנים, פשוט כי עבורי אישית המוצרים שלהם עובדים, איתם אני באמת רואה תוצאות חיוביות ושינוי כשצריך. 
ג'ל ניקוי מגיע באריזה של 150 m"l, ועולה 198 ש"ח מכיל רוזמרין, מרווה, לימון, אורן, לפה, ספונריה. אתם כבר יכולים לתאר לעצמכם איזה ריח כיפי יש לו. מרקם ג'לי ושקוף לגמרי. לחיצה אחת על המשאבה מספיקה בהחלט, הסבון בדיוק כמו שאני אוהבת עם קצף סמיך, לא מייבש את העור, משאיר ניחוח רענן על הפנים.
טוב הנה סוף סוף הגעתי לסוף אני חושבת שזה אחד הפוסטים הארוכים יותר שכתבתי אי פעם מקווה שנהנתם ולא חפרתי יותר מידי. אשמח להערות ותגובות שלכם לפוסט. וכמובובן לשמוע את דעתכם על מוצרים במידה וניסיתם. שבת מקסימה לכולם.

No comments:

Post a Comment