27.6.13

ביוטי סיטי 2013


אוי ביוטי ביוטי! ברגעים אלה רבות מכם נמצאות במתחם המהמם שהקים סופר פארם בגני תערוכה ברוח פריזאית. אני חייבת לציין שמשנה לשנה ההפקה מצליחה להביא את רמת הביצוע  למקומות מופלאים. מתחם ענק מלא ביופי, ניחוחות, נשים יפות ואין סוף טרנדים ומותגים. הרבה מרחב לנשימה, עמדות קפה, ואפילו דוכני אקססוריז. כל דוכן היה מעוצב ומושקה, באמת חוויה וכיף לעיניים.


מה שאיכזב שאף מותג כמעט לא אירגן פעילות מעניינת בדוכן שלו, בלבד כמה בודדים ביניהם דוכן של אחד מיבואנה בישום לארץ כמו שסטוביץ, דוכן התמקדם בבושם של מעצב ז'אן פול גוטייה "קלאסיק" אשר חוגג עשרים שנה. במתחם הוצגו בקבוקים בעיצוב שונה כל אחד. הפתעה היא שכל מי שמגיע עם בושם משלה או קונה אחד במקום יכולה לחרות על גבי הבקבוק הקדשה אישית לדעתי זה ממש מגניב. דרך הגב זה דוכן היחיד שראיתי בו איזושהי פעילות או נוכחות של משרד היח"צ אשר נותן מענה ודואג למבקרים, עיתונאים או בלוגרים, על זה אני חייבת להגיד שאפו לכנרת מ"גיל עד תדמית ותקשורת" אשר תמיד מתקתקת עבודה ואיך שהוא באותו זמן מצליחה לתת יחס אישי.

לצערי אני לא יכולתי להמתין להרצאות והופעות למינהם כי מה לעשות אמצה שבוע יש אנשים שעובדים ויש להם ילדים והופעה ראשונה התחילה ב 23:00. אכזבה נוספת שהייתה זה המחירים לא מצאתי מחירים אטרקטיבים על המוצרים לא משהו שאני לא יכולה למצוא ביום יום בפארמים שכונתיים. ואני חושבת שאכזבה הכי גדולה הייתה התנהלות מול אנשי תקשורת שהיגעו לסקרת את הארוע. אני הכי שונאת למצוא את עצמי במצב של מפגרת או להרגיש שאני חמדנית. נתחיל בקבלת פנית מאוד לא סימפטית, כל החברות הלוגריות כולל אותי קיבלו סוג של מתנה בצורת גיפט קארד, בהתחלה נאמר שכרטיס על סך 300 ש"ח בפועל זה היה 200 ש"ח אחר כך התברר שמחייבים אותך לקנות על סכום 200 ש"ח ומעלה על מנת לשתמש בכרטיס, כשכבר רצית לרכוש משהו התברר בקופה שכרטיס לא פעיל ואז בה משפט הבא אחת המוכרות אמרה "כנראה שאין מתנות חינם" זה גרם לי להרגשה מאוד מפגרת! לאחר מכן בסביבות 22:00 סגרו את הקופות ואת היית צריכה להרגיש כמו בת ערובה. אז ככה הגיפט קארד הלך לפח! וכן אני אוהבת אירועי השקה ומסיבות עיתונאים למיניהם אבל מה שהופך את הארוע מבחינתי למוצלח זה התוכן וצורת ההגשה שלו! אני לא יודעת מתי יגיע היום שיפסיקו לנסות לקנות בלוגרים במתנות  חינם. מתנה שלכם זה לא פרנסה שלי, אני לא יכולה ללכת איתה למכולת. מבחינתי כל אירוע שאני מגיע זה הוצאה כספית, זמן שלי עולה כסף, נסיעות שלי עולות כסף, בייבי סיטר שלי עולה כסף, כל זה אני  מוציאה מכיסי על מנת להגיע לארוע בתקווה לשמוע ולראות משהו חדש ומעניין. ושלא לדבר על חשיפה עצומה שמקבלים מותגים בזכות הבלוגרים שהיא גם עולה לא מעט. דבר היחידי שהשגתי באותו ערב כאב ראש למחרת אבל שמחתי לראות חברות לפחות זה. תסיקו מסקנות לבד!

No comments:

Post a Comment