15.3.13

Colgate מחזירה מלחמה


לפני יומיים נוכחתי בהשקה של מברשת שיניים חשמלית החדשה של קולגייט, קיבלתי כל כך הרבה אינפורמציה במהלך הארוע ומעבר לכך יש את החוויה האישית שלי, לכן הוחלט לחלק את הנושא לשני פוסטים כי אני גם יודעת עד כמה אתם לא אוהבים כשחופרים לכם :) פוסט ראשון הקדמה על המרשת. בשבועיים הקרובים אני הולכת לצחצח את השיניים פעמיים ביום, שתי דקות כל פעם וכל יום אני יצלם תמונה. לכן בפוסט השני אני יספר לכם על החוויות שלי מהמברשת, על יתרונות והחיסרונות וגם נוכל לראות בתמונות האם חל שינוי בגוון השיניים לטובה.
PROCLINICAL היא מברשת שיניים חשמלית אשר כוללת 3 דגמים אחד המאפיינים אשר מבדילים את פרוקליניקל ממברשות שינייים חשמליות אחרות הם הסנסורים הכחמים אשר מתאימים את תנועות המברשת בהתאם לתנוחה בה אתם מחזיקים אותה, המברשת נטענת ולא מצריכה סוללות. במהלך יומיים אחרונים שהשתמשתי בה גילית מספר יתרונות נוספים אשר לא קיבלנו לגביהם מידע בהשקה. חשוב מאוד להגיד גם מניסיון אישי מי שלא משתמש במרשת שיניים חשמלית ביום יום נדרשת לו תקופת הסתגלות, בהתחלה אתם יכולים להרגיש תחושות טיפה מוזרות בינהם יתר רגישות לכן חשוב מאוד לא להסיק מסקנות מהרגע הראשון.
עד כאן על קצה המזלג על מברשת החדשה של קולגייט. אני מצרפת לכם על מנת שתוכלו לקבל קצת יותר רושם על המוצר. ניפגש עוד שבועיים עם חוויות ותמונות מהשטח.

No comments:

Post a Comment