22.3.13

האושר הוא בושם שאינך יכול לצקת על אחרים מבלי שכמה טיפות ממנו יפלו גם עליך

אם אתם רואים טלוויזיה ופתאום מתחילות לרוץ פרסומות, וכל פרסומת שניה זה בושם סימן שהחג הגיע :)  ואם טעיתם מה זו הכותרת המפגרת לפוסט, פשוט לא מצאתי מילים אחרות. מרוב שריחות חדשים עולים בתדירות גבוה כל כך על המדפים אין דרך אחרת לתאר עד כמה האף עייף מלהריח. פוסטים על בישום הם הכי קשים, מבחינתי לפחות. בושם זה לא איפור שאת יכולה לדבר על איכות שלו, עד כמה הפיגמנט חזק או העמידות, גם לא כמו בגד שאפשר לדבר על איכות הבד וגזרה. אני משווה את תחום הבישום יותר לאוכל "על טעם והריח אים מה להתווכח" משפט מאוד נפוץ אצלי. מבחינתי אין אביזר יותר אינטימי מבושם, זכרונות הראשונים שלי מבוססים על ריחות אם זה הבושם של סבתא או אדיקולון של סבא, הבשמים של אמא, הבושם הראשון של אהבה ראשונה ועוד אין סוף זכרונות.
היום אני רוצה לספר לכם בקצרה על כמה שחקנים חדשים בתחום הבישום, חלקם יכולים לשמם כמתנה מצויינת וחלקם יכולים למצוא את מקומם על שידת האיפור שלכם. ובתור חובב בשמים את רובם יש לי בבית :)))) 
WISHES & DREAMS
bebe


כידוע מותג האמריקאי bebe  התחילו את דרכם בתחום הבישום רק בשנת 2009 ונכון להיום הם משיקים בושם רביעי שלהם בניחוח פרחוני Wish&Dreams. ההשראה ליצירת ניחוח חדש  למצוא את המקור ליופי נצחי ונעורים שנשים רבות כל כך חולמות אליהם. אפשר לתאר את הבושם כמתוחכמת, שובבה וסקסי. 
את הניחוח הזה יצר Patricia Choux, רקח צעיר שיצר עבור מותגים כמו  Dion ,CHIC, marc jacobs, CELINE. Bebe Wishes & Dreams מתחיל מפריצה עסיסית של ברגמוט, פרחי פריסיה  ואגס צרפתי. תוי לב הינם פרחים חושניים  הכוללים יסמין וסיגליות,מסק, פצ'ולי ותוי עץ משאירים שובל סקסי וחם.


Flash Jimmy Choo
אור הזרקורים והבזקים של מצלמות, כדורי מראות, ריקודים, פלאשים של מצלמות והתחושה של אופוריה זה מה שרוצה  מעצב jimmy choo לגרום לנו להרגיש. jimmy choo השיק בושם המכונה FLASH, בושם נועד לשחזר לנו את האווירה הייחודית של החיים השוררים ברחבות הריקודים, השטיחים האדומים ומסלולי המראה. עבור מי שרוצה להאיר ולהיות כוכבת בכל ארוע, ג'ימי צ'ו יצר את "האביזר" הייחודי למטרה זו, חכם, נועז והמסוכן פלאש!השותף המושלם שלך למסיבה. 
הדגש העיקרי בבושם הוא ברמזים עדינים של פרחים לבנים עם רמז של תבלינים ופרות. תווים הגבוהים משולבים עם קלמנטינה, תות ופלפל ורוד, אשר מוסיף דגש מעניין לפרחים לבנים - הטוברוזה, יסמין ושושן. בלבו של הריח עץ בהיר וארגמון.

Pleats Please Issey Miyake

מעצב יפני כותב היסטוריה חדשה על אישה בבושם חדש Issey Miyake Pleats Please. זה ניחוח שגורם לך לנוע רק קדימה! ההשראה ליצירת הבושם הינו בד פליסה או יותר נכון הקפלים שלו אשר הפכו לכל כך מודרניים בעולם האופנה העכשוי. Issey Miyake Pleats Please מעוצב בסגנון מאוד מאופק ומגלם את התרבות הפופ התוססת של היום. בושם מאוד עסיסי עם טעם אקזוטי, פרותי וההיברידי עם תוים של של תפוח ואגס. הבסיס של הבושם וניל, ארז, פצ'ולי ומסק לבן הסוגר את כל הסיפור.

See By Chloé
בית האופנה Chloe משיק בושם חדש לחלוטין. בושם SEE משלים את קו האופנה eponymous  מבית Chloe שמשקף סגנון אורבאני מודרני. מי יודע אולי זו רק ההתחלה וזה בושם ראשון מקו חדש של בשמים מקלואי. הבושם החדש מתואר כשיקי, אלגנטי ואנרגטי. הרכב הינו פרותי ופרחוני, נוצר על ידי רקח Michel Almairac. ניחוח נפתח עם תוים טריים של ברגמוט ופריחת תפוח עץ. ליבו של הבושם מורכב מיסמין וילנג ומתבסס על גווני וניל ומסק. בקבוק מעוצב בהשראת כלוב ציפור. את מסע הפרסום מובילה דוגמנית Bette Franke. 
La Petite Robe Noire
נסו למדוד שמלה שחורה קטנה של גרלן! ניחוח סקסי ואלגנטי של La Petite Robe Noire 2012 מחזיר אותך לשנות ה 20 של מאה הקודמת, תמהיל של יוקרה הבורגנית ונשיות חסרת בושה, צעירות נועזות, סקסיות ורומנטיקה מתוקה. בעלת ניחוח La Petite Robe Noire  תמיד בשיא אופנה, והנשק העיקרי שלה השמלה השחורה והקטנה.

Bvlgari Man Extreme

ניחוח Bvlgari Man Extreme נוצר עבור גברים שמוכנים לקבל את האתגר בלי פחד ומוכנים לחצות את הגבולות שלהם בחיפוש אחר רגשות קיצוניות. ניחוח של Bvlgari מגלם את הערכים הגבריים כמו כוח, כריזמה ושליטה. תוים ים תיכונים עם תוי עץ מזכירים לנו את הכח והעוצמה הרומית. הבושם נפתח עם אשכולית ורודה, ברגמוט וליבת הקקטוס. תוי לב הם פרזיה לבנה, קרדמון ושרף עצים, מודגשים בתווי הבסיס שובל ניחוחות האדמה עשירים כגון ניחוח עץ בלזה. את הקמפיין הפרסומי של הבושם מוביל שחקן Eric Bana, ידועה בעיקר בזכות הסרט "טרויה" ו "מסע בין כוכבים".

GADE ICON PEARL


על מנת לעשות ליטושים אחרונים למראה מושלם תוכלי להעזר בבושם חדש  ICON PEARL. הריח הפודרתי וכמעט חסר משקל, מושלם עבור אישה מעודכנת או בחורה צעירה ונועזת. גוונים אבקתיים מדהימים ותווים פרחונייים עדינים, מזכירים את כוח הקסם והסוד הנשיות. GADE ניסו ליצור עבורכם בושם רך, נעים ולא מחייב, טהור ונקי אשר לא יפסיק ללוות אותכם עם תחושת ליטוף עדינה.

No comments:

Post a Comment