14.1.13

מקדישים קצת זמן לשפתיים

בחודש האחרון התאספו אצלי די הרבה מוצרי שפתיים חדשים. החלטתי לאחד שלושה מיהם לפוסט אחד נחמד. נתחיל מהקל אל הכבד למה הכוונה תבינו בהמשך.


 המוצר הראשון הוא ליפגלוס של חברת קסטרו אשר לאט לאט סוללת את דרכה לתחום הקוסמטיקה. גלוס מגיע באריזה פשוטה וקלה עם ריח סוכריה טעים, למרות צבע העז שאתם רואים בשפופרת הגוון אשר מתקבל על השפתיים כמעט שקוף ומאוד עדין. המרקם שלו שמנוני איך אינו דביק בכלל, מרגיש על השפתיים יותר כמו באלם מאוד נעים ונחמד לשימוש יום יומי. אם אני לא טועה עלות המוצר 49 ש"ח מחיר הוגן לחלוטין והוא מיוצר בפולין.
שפתון שני הוא של מותג ג'ייד CRYSTALLIC PURE SHINE LIP COLOR בגוון מספר 10 SUBTLE ROSE, עם ריח וניל עדין וטעים ומרקם קרמי וחלק. רמת הכיסוי של השפתון היא בנונית, התוצאה הסופית שמתקבלת על השפתיים גימור מבריק עדין. גוון שעליי מצויין עבורי לאיפור יום יומי לא צעקני ומרענן ועמידות סבבה שורד את הקפה ונישנושים של הבוקר אבל אחר כך מצריך קצת תיקונים. מחיר 109.90 לפני הנחות וכמו שאתן יודעות ג'ייד קונים רק בהנחות. :)  שמתי עין על איזה גוון ורדרד עדין שמאוד קורץ לי אלך לבדוק אותו.
ואחרון חביב הוא שפתון של חברת OFRA COSMETICS הגוון העז ביותר בין השלושה והלחותי ביותר. על השפתיים שלי נמצאה גוון 201 אלמוג ורוד. נכון אני לא מרבה ללכת עם גוונים עזים כל כך אבל זה כיף לשבור את השגרה מדי פעם. שפתון משתלב מצויין עם לוק חורפי אפרפר, מושך את כל התשומת לב לפנים. אני בדרך כלל משתמשת בשפתון הזה עם איפור מינימלי עם דגש על עור הפנים ועיניים טביעות. הריח עדין ואופייני לשפתונים של עופרה, כמו שציינתי בהתחלה הוא מאוד לחותי ושומר טוב על השפתיים בימים קרים אלה, אטימות מאוד יפה. מבחינת העמידות הופתעתי לטובה בדרך כלל השפתונים של OFRA לא מחזיקים עליי מעמד וכאן השפתון הוכיח את עצמו לטובה. את מוצרי OFRA ניתן להשיג:  בבית OFRA Cosmetics   - רח' יודפת 2 מתחם גלובל פארק - בניין ברוש קומה 3, א.ת. צפוני לוד ובבתי ספר לאיפור וקוסמטיקה נבחרים ברחבי הארץ. 


עד כאן על שלושה שפתונים מוצלחים בהחלט. אשמח לשמוע את דעתכם על הגוונים שעליי. פוסט הבא של סקירות יהיה פחות חיובי לצערי, יצטברו אצלי גם כמה דברים שפחותת אהבתי וכמו כן הגרלה ללא תנאים שתצא ממש עוד כמה ימים. אני לא יודעת איך אצלכם אבל אצלי שמש עשכיו ואחרי כל הגשמים שהציפו את הבית שלי ומצב רוח אפרפר אני הולכת לנצל את היום הזה לטיול יפה והשראות לתכשיטים חדשים. יום נעים וחמים לכולם 

1 comment:

  1. http://gangane.com/content/empower-network-durante-shameless-gasps-bick Estally [url=http://www.juventudpatriotica.com/portada/node/35834]starting a business with $1000[/url] Freriomisee how to make money

    ReplyDelete