2.1.13

גאלה רחמילביץ


אני חושבת שהכותרת מדברת בפני עצמה. את הפוסט הזה התחלתי לכתוב מזמן אבל אף פעם לא הצלחתי לסיים אותו ועוד מעט גם תבינו למה. גאלה רחמילביץ היא בחורה ענקית בעיקר בנשמה (אני כבר רואה פה כמה סטירות שעפות לכיווני :)). על גאלה שמעתי תמיד בעיקר בעולם הבלוגוספרה ובפייסבוק, עם הזמן נוצר בי רושם שהיא הביצ'ית הראשית של עולם הסטייל בארצנו. באותה תקופה עדפתי לשמור מרחק עד שיום אחד הגורל הפגיש אותנו פנים מול פנים. 
אני הכרתי את גלא יותר קרוב בשוק המעצבים בדיזינגוף, ושמחתי לגלות שמאחורי אותה דמות , אותו תאור שבניתי לעצמי מסתתר אדם שונה לחלוטין. כל מה שאני יגיד כאן יהיה בנלי מידי על מנת לתאר את דעתי על גאלה כי אפשר לומר אלייה אין סוף. אבל מעבר לכך שמדובר באישיות מקסימה, יש כאן גם אשת מקצוע יוצאת מהכלל אשר לא פוחד להעיז, היא פשוט סוס עבודה שכל הזמן דוהר קדימה, לא מפסיקה להפתיע ומדי פעם מעלה את כל תעשיית הסטייל בארץ על טיל. אני ורומי ביקרנו אצל גאלה בסדנת סטיילינג מהממת לפני זמן מה, ובתור מישהי שמסתובבת כל הזמן בעולם האופנה ונוכחה באין ספור סדנאות יצאתי עם כמה טיפים טובים לחיים.
את הציטוט הזה לקחתי מהפרופיל המקצועי של גאלה בפייסבוק למה? כי היא בטוח תגיד את זה יותר טוב ממני: http://www.facebook.com/pages/GALASTYLE/90510521236
"מתמחים באיפור GALA'STYLE סטיילינג ויעוץ תדמית. שיק בצ'יק למסיבת רווקות ימי הולדת או ערבי פינוק. איפור כלות וסטיילינג

שיק בצ'יק- סדנת סטיילינג ייחודית לערבי נשים/עסקים/מסיבות רווקות ועוד;
סדנה ייחודית, חוויתית, קלילה ומהנה בה את וחברותייך תגלו את כל רזי הסטיילינג והאיפור. בסדנה יחשפו בפניכן כל הסודות הכמוסים של עולם האופנה והזוהר. תיהנו מחוויה משכרת מלאת סטייל הכוללת; גזרות שונות והתאמתן לגוף ליצירת מראה סקסי, אידיאלי ומחמיא. הלבשה תחתונה שתיצור צללית גוף מושלמת בשילוב עולם האקססוריז, שדרוג וחידוש המלתחה, טיפים לאיפור ב-5 דקות ועוד.
 בעזרת הסדנה תוכלו לחסוך אלפי שקלים בשנה על קניית בגדים שלעולם לא תלבשו, והכי חשוב תחוו ביחד ערב קסום, מלא חיוכים, הנאה וזיכרונות טובים. הסדנה מועברת בעזרת אביזרים, כאשר אתן- המשתתפות- הדוגמניות! הסדנה הינה דינאמית- זו אינה הרצאה! מועברת בעזרת אביזרים ועם המון הומור. שיחת נשים אחת גדולה על כל הדברים שבאמת חשובים- עלינו!"
לאתר של גאלה: http://www.galastyle.co.il 
וגם כמה תמונות מסטודיו של גאלה 



בקיצור גאלה מאוהבת בך קשות וכבוד הוא לי להכיר אותך.

3 comments:

  1. Getting an instant height boost from shoe lifts insoles isn’t just for celebrities

    http://falastiniah.com/index.php?do=/blog/9361/do-wish-to-look-taller-right-now/

    ReplyDelete
  2. You can buy shoe lifts insoles for gait patterns correct on-line

    http://moodle.ff.cuni.cz/user/view.php?id=11053&course=1

    ReplyDelete
  3. Nevertheless, not is all as it would appear within the life of a shoe lifts insoles aficionado, taking things just a bit too far, the pushers of shoe lifts insoles believed it might be a great concept to promote their goods as beneficial to short sports guys and women, claiming that shoe lifts insoles, inserted into sports footwear and increasing the height of the sports individual may also offer an advantage in their chosen sport

    http://www.artbypapercut.com/forum/index.php?action=profile&u=15357

    ReplyDelete