12.11.12

The Day After MOSCHINO TLV FW

הנה הסתיימה לה תצוגה של MOSCHINO. העיניים נעצמות והרגליים כואבות, אבל כל זה לא מונעה ממני להתיישבת לייד המחשב באחת בלילה ולהתחיל לעבור על התמונות. אני משאירה לרגע את כל הנושא של התנהלות המפיקים בצד, כי על זה אפשר לדבר אין סוף ובאמת שאין לי כוח לזה עכשיו. 
אני רוצה לספר לכם קצת על הקריירה של Franco Moschino. פרנקו מוסקינו יסד את החברה שלו «Moonshadow», בשנת 1983 החל בייצור של בגדים יוקרתיים. רבהתחלה הוא עיצב בגדים וג'ינס ליום יום, איך בסופו של דבר הקו שלו התרחב גם להלבשה התחתונה לנשים, שמלות ערב, נעליים, בגדי גברים ואפילו תחום הבישום. בשנת 1988, מוסקינו החל לשחרר קו פחות יקר «Cheap and Chic»  הבגדים שלו היו מאוד יוצאי דופן וחדשניים, דוגמה אחת כזו הייתה חצאית מינית עשויה ג'ינס עם ביצת פלסטיק מטוגנת,  גם מעייל מרופד מפקקים של בקבוקים, וחזייה שכולה עשוייה מסיכות ביטחון. מאוחר יותר, מעצב אופנה לא פחות מוכר לכולנו ז'אן פול גוטייה ישם את הרעיון של מסקינו איך לקח את זה למקום שונה לחלוטין, גם הסגנונות שלהם שונים מאוד. בעוד זיאן התנסה בבדים ובצורות שונות, מוסקינו ישתמש בשיטות מסורתיות ובצורות יסוד. באיזה שהוא מקום הוא גם לעג לאופנת עילית דרך עיצובים שלו. מה שתרם להצלחה רבה של מוסקינו זה אביזרים שהוא עיצב ויצר עם כיתוב לוגו שלו עם אותיות בצבע זהבה "MOSCHINO" לרוב תיקים וחגורות. למרבה האירוניה, רבים מהירו לקנות את הפריטים שלו, ומוסקינו הפך להיות לאחד המעצבים  המוצלחים והמפורסמים ביותר בעולם האופנה הגבוה, העולם שהוא לעג לו.



 את האמת בתצוגה הנוכחית התרשמתי יותר קולקציית גברים (למרות שלא ממש הצלחתי לצלם) ולפי מה ששמעתי מסביב אני לא היחידה. כמובן שפלטת הגוונים שלו מרשימה ביותר, והוא לא מפחד לעיז, לשלב כמה שיותר ציבעוני יותר טוב. כמה שיותר פייטים גם יותר טוב, ניתן לראות גם שילוב של סיכות המאפיינות את המותג וכ"ד.
כל הקשור לתסרוקות ואיפור לא גיליתי התלהבות כל שהיא, שום דבר מיוחד ואיפור מאוד בסיסי ופשוט. דרך הגב מי שהיתה אחראית על האיפור היא עדה לזורגן. 
למטה תוכלו לראות גם מספר תמונות בודדות שצילמתי מאחורי הקלעים. 
זה בינתיים בקצרה על מה שהיה אתמול בקרוב היום גם מצפה לי תצוגה מהממת של מעצב ישראלי ומוכשר. אני גם מקווה לעלות פוסט נוסף על נושא ההפקה עצמה אבל זה בטח יהיה שבוע הבא. ביי בנתיים נשיקות








מאחורי הקלעים:

מה אתם אומרים על הלוק הפושטי שלי ? :)


No comments:

Post a Comment