22.10.12

מסעדת OCEAN חוויה כל כך מאכזבת



פוסט קצר וקצת שונה. אני מזהירה נכתב על רגל אחת אבל עם ביטחון מלא בכל מילה. בשבת האחרונה אני ואלכס יצאנו לסרט שהיה לא רע בכלל חטופה 2. לאחר הסרט החלטנו שאנחנו מפנקים את עצמנו בארוחה רומנטית עם כוס יין וטיול במרינה. עלתה בזכרוני מסעדת OCEAN, פעם אחרונה ביקרתי בה לפני מספר שנים טובות, בימים בהם היא נחשבה לאחת המסעדות המובילות בכל מה שקשור לפירות ים. הגענו לפתח המסעדה וראינו שהיא די ריקה, זה היה סימן הראשון על מה שהולך להיות. התיישבנו בשולחן ומלצרית נחמדה הגישה לנו את התפרית, ממבט מהיר מסביב לא יכולתי לא לשים לב שהמקום די הוזנח לאחרונה. פרחים הנבולים אשר ממתינים שמישהו רק יזרוק אותם לפח סוף סוף, הלובסטרים אשר צועקים לעזרה מאקוריום. החלטנו לקחת את המבצע של ארוחה ב 89 ש"ח הכוללת מנה ראשונה, עיקרית וקינוח לא כולל שתייה. הזמנתי כמנה ראשונה שרימפס בתמפורה ויין לבן (למרות שהגישו לנו תפריט יינות בפועל היו זמינים רק שלושה), ואלכס מרק פירות ים ובירה בבקבוק (כי אין להם בירה מחביט, וגם חסר להם בירות בטפרית). המלצרית הגישה לנו משקאות וסכום, כוס של אלכס הייתה אטומה מרוב לכלוך וליין שלי היה טעם של חומץ, הרגשה שהוא עומד פתוח כבר מספר חודשים טובים. אני על היין ויתרתי ואלכס ביקש להחליף את הכוס, והנה מגיע המנה הראשונה. שלוש שרימפסים שלי בצבע חום אז ספוגים בשמן, אלכס קיבל את המרק שלו בצלחת שבורה, ואת הכף הוא כמובן ביקש להחליף כי היו אלייה שיריות של אוכל. והזבובים במקום לא הפסיקו להציק לנו.


זה השלב שאתם בטח תשאלו אותי למה לא קמנו ולא הלכנו משם? הסיבה היא מאוד פשוטה חיכתה לנו ילדה קטנה בבית ככה זה שאתם ההורים וכל דקה היא חשובה, כך שלא ממש היה לנו את הזמן ללכת לחפש מקום אחר וגם הינו מאוד רעבים, אז החלטנו להישאר בתקווה שהמצב השתפר במנה העיקרית.
מרגע שהזמנו את המנה העיקרית עברו פחות מעשר דקות עד שהצלחות הגיעו אלינו לשולחן, זה גרם לנו להרים גבה. אלכס הזמין דג לברק על הגריל עם פירה תפוחי אדמה. תסבירו לי איך אפשר להרוס דג על הגריל? איך???? הדג היה חסר טעם לחלוטין, בלי מלח או לימון או כל תבלין אחר, לפירה היה מרקם של משכה, כאילו זו אבקה שערבבו אותה עם מים חמים ועל הסכום מיותר חהזכיר. ומה איתי? אני הזמנתי מיקס פירות ים קיבלתי צלחת אשר הייתה מורכבת מחצי סרטן, קלמרי, ניוקי, שרימפס ומולים. כל המולים חוץ מאחד חביב היו ריקים :), מרקם של פירות הים היה לא פחות מאשר דייסתי וכמות המלח והתבלינים פשוט הרגו כל זכר אפשרי לטעמו המתוק של הבשר. אולי זה מסביר למה המנות העיקריות היגעו אלינו כל כך מהר. ומה לגבי קינוח???? כאן כבר החלטנו שדי לתעלל בעצמנו. ביקשנו חשבון יפה וקיבלנו חשבון לא פחות ולא יותר מאשר על 259 ש"ח השארנו טיפ ועזבנו לדרכנו. באוטו חשבנו על כך שהרבה זמן לא נתקלנו ברמה כזו של מסעדה עם מחירים לא זולים בכלל, ועל כך שלסכום הזה היינו יכולים לקבל תמורה הרבה יותר טובה במקום אחר. אמרנו לא בוכים על חלב שנשפך ושלא ניתן לזה להרוס לעצמנו את הערב. 

אז בבית לאחר שילדה נרדמה הדלקנו סרט טוב פתחנו בקבוק יין מצויין... ואמרנו שמעכשיו הולכים רק למקומות שמכירים.... אז סליחה על החפירה אבל הייתי חייבת


1 comment:

  1. ממש לא חפרת,זה פוסט חשוב!בעיקר בכדי לדעת שלא ליפול ככה!
    עצוב לי לקרוא שבעדין של היום יש עדיין מסעדות שמתנהלות כך
    יונית

    ReplyDelete