26.10.12

MAC and GIORGIO ARMANI ?

למי שמכיר אותי יודעה שלפני שנתיים על מנת לשים עליי שפתון בגוון דומה, היה צריך להצמיד לי אקדח לראש, היום זה חלק מהשיגרה. FASHION NIMAD של MAC עם מרקם קטיפתי בגימור מט בהחלט עוזר לך להרגיש סקסית, את האמת איתו לא צריך להשקיע יותר מידי באיפור בסיס טוב, טיפה עיפרון עיניים שחור מטושטש, מסקרה וסומק טביעי ואת מוכנה לכבוש את הלילה או במקרה שלי את הפרטנר שלי לפגישה :)


כל הקשור למשקפיים זה בכלל אהבה ממבט ראשון. שמתי עליהם עין עוד בתחילת אירוע השקה לכבוד חגיגות ה 30 שנה להיווסדות מותג האופנה אמפוריו ארמני. בקולקציה תוכלו למצוא 150 דגמים מרהיבים, בשלל סיגנונות, הרבה זהב והרבה וינטג' ועם טוויסט צבעוני.
בין בתאריכים 15.10.12 עד 15.11.12 הם נמכרים במחיר השקה של 65% הנחה ברשת חנויות אירוקה!
 חתימה אותה אתם רואים על גבי העדשה בפינה הימנית של המשקף מעידה על כך והשקף הזה ועוד כמה נוספים עוצב אישית על ידי ארמני :) אני חולה על משקפיים גדולות, ועוד הפס הזהב הזה מלמעלה בקיצור תודעו שהוא יפה?!

No comments:

Post a Comment