31.8.12

china glaze 1015 celtic sun, 1011 flying dragon

 1015 celtic sun
אני מאוד אוהבת גוונים של ניאון, במיוחד עכשיו שרוב הסטייל שלי לעבודה זה בגדי ספורט או סגנון שנטי אני יכולה להרשות לעצמי הכל לכן כמה שיותר צבע יותר טוב :).

כשנחתו אצלי בבית שני החתיכים האלה לא היה גבול לשמחה ואלכס לא הבין ממה המהומה. טקסטורה שלהם מאוד מאוד נוזלית לטעמי, גימור מט. בתמונות אני עם שכבת בסיס של מחזק, שלוש שכבות לק כי הם מאוד לא אטומים וטופ.
בהתחלה מאוד מאוד התאכזבתי, הלק לא החזיק אצלי מעמד אפילו יום אחד. בעצם זה לק עם חיים הכי קצרים שהיה לי אי פעם. אבל! זו גם הייתה פעם ראשונה שהשתמשתי במייבש לק SECHE VITE, ולאחר דיון קצר בפייסבוק ושוטטות קצרה בבלוגים אחרים הבנתי שהמייבש בהחלט יכול להיות גורם מרכזי לאי עמידות הלק. הנחתי את הלק עם מייבש שונה והוא החזיק לי מעמד שלושה ימים. אז מה המסקנה שלי: אני כן אוהבת CHINA GLAZE וכן ירכוש אותו בעתיד אבל לא בארץ כי המחיר שלו גבוה מדי לדעתי 55 ש"ח, בקשר ל SECHE VITE אני יתן לו עוד הזדמנות אבל כמו שזה נראה היום אנחנו לא ניהיה חברים.


 1011 flying dragon
*מוצרים יתקבלו לסקירה

No comments:

Post a Comment