29.7.12

PANTENE

אני לא יתחיל לחפור לכם רק יגיד שמדובר על מותג מאוד וותיק בתחום טיפוח שיער, פנטן קיימים משנת 1945.
ולפני הכל קצת נוסטלגיה תהנו:







נכון להיום כל פעם שאני רואה את הפרסומת החדשה בכיכובה של LIV TYLER אני נזכרת שעוד לא סיפרתי לכם על החוויה שלי ממוצרים החדשים של פנטן. ראשית קבלו הצצה קטנה לצילומי פרסומת של פנטן.
אז כמו לכל אירועה נוצץ הגיעו לא מעט סלבס ובלוגרים קבלו אותי עם מיכל ורומי המקסימות.
האירועה בהחלט היה מרענן, סוף סוף יצאה לי להיפגש עם בנות שלא ראיתי המון זמן לקשקש, לשתות יין ולעשות את מה שאנחנו יודעות הכי טוב כמובן לרכל  :) באו נחזור לנושא העיקרי של הפוסט. למה אני מצפה משפו, מסכה או מרכך?
דבר ראשון אני אף פעם לא התייחסתי למוצרי טיפוח לשיער כתרופה לבעיה. בשבילי שמפו או מרכך הוא מוצר קוסמטי אשר יכול לתת לי פתרון זמני לתווך קצר. אני מאמינה ששינוי, ריפוי או טיפול לבעיה כל שהיא במידה והיא קיימת יכול לבוא רק מבפנים על ידי ויטמינים תזונה נכונה ואורך חיים תקין. 
עדיין בזמן שאני בוחרת לקנות מוצרי טיפוח אשר יעזרו לשמור על מראה חיצוני טוב אני משתדלת לעשות את זה בחוכמה. אז מה חשוב לי אישית בבחירת המוצרים? כשאני ניגשת למדף בחנות פארם כל שהיא אריזה זה הדבר הראשון שקופץ לי לעין. במידה ואריזה נעימה לי לעין אז רוב הסיכויים שאני גם ימשוך את ידי על מנת לבדוק את המוצר מקרוב, אני בודקת את נוחות השימוש באריזה האם הפקק נפתח בקלות בלי לשבור ציפורניים ואם הבקבוק נוח לאחיזה ביד, ואז מגיע הפרמטר החשוב ביותר עבורי זה הריח כן כן! אני בוחרת לרוב מוצרי טיפוח על פי הריח שלהם, לא משנה עד כמה המוצר יהיה טוב, יקר ואפילו אם יתנו לי אותו בחינם אם הריח לא לרוחי הסיכויי שאני ישתמש בו שואף לאפס. והנה מגיע נושא המחיר, אני לא מוכנה לשלם על שמפו בפארם יותר מ 25 ש"ח לרוב גם ניתן למצוא את המוצרים בהנחות שוות.
מוצרים שאתם רואים בתמונה אלה ארבעה מוצרים לשיער רגיל עד עבה. הריח של המוצרים די קלאסי למוצרי פנטן, אולי רק השמפו היה לו ריח טיפה שונה יותר קיצי ומרענן. האריזות של המוצרים מאוד נוחות, נכנסות בקלות לכל מדף במקלחת. שמפו מאוד חיסכוני, כמות קטנה מספיקה בהחלט לחפיפה ומרכך בהחלט מקנה תחושה נעימה לשיער, בסרום אני משתמש בעיקר לאחר הפן הוא נותן לשיער ברק טוב וריח נעים. בדרך כלל אם מוצר זה או אחר לא עושה לי נזק הכוונה לא גורם לי לקשקשים או לגירוי, אי נעימות וכ"ד, ומתחזק את השיער שלי טוב גורם לו להיראות טוב ובריא ויזואלית המוצר הזה מצויין בשבילי ופנטן בהחלט מספק לי את התוצאה, לכן אים ספק שפנטן יחזור למקלחת שלי גם בעתיד.

No comments:

Post a Comment