2.3.12

ESTÉE LAUDER REVITALIZING SUPREME ? מי ניסתה את


אני וחמותי ניסינו.
לפני זמן קצר אסתי לאודר השיקה קרם פנים חדש העונה לשם REVITALIZING SUPREME. בפיתוח המוצר הושקעו טכנולוגיות חדשניות ומחקרים אין סופיים אבל לא על זה אני הולכת לדבר. אני רוצה לספר מה דעתי האישית ולא רק דעתי, על המוצר. 
כפי שהבנתי בהשקה מבנות של אסתי לאודר קרם מיועד לנשים בגילאי 30+ , על פי המילים של אסתי לאודר "קרם REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI-AGING נועד למלא את צרכיה של כל אישה המחפשת מוצר שמתמודד עם סימני ההזדקנות הרבים. קרם זה, מתקדם ורב- תכליתי לא רק מגיב לצרכיו המשתנים של העור אלא גם מעכב את סימני ההזדקנות הרבים, לרבות קמטים וקמטוטים, אובדן מוצקות, עמימות ויובש." 
הקרם מתאים לכל סוגי העור ויחודיות שלו, שניתן לשתמש בו כקרם לילה ויום בו זמנית שזה די נוח לעצלניות שבינינו.
אריזה מאוד אופיינית ואסטתית למוצרים של אסתי. הריח של הקרם לא ממש מורגש עד שלא מניחים אותו על העור, לאט לאט הריח מתחיל להפתח והופך להיות מאוד דומיננטי, פרחוני ויוקרתי. למרות שהקרם מבוסס על מרקם של ג'ל  הוא מאוד סמיך ועשיר.
אני טרם בת 30 ועדיין לא מרגישה צורך לפנות למוצרים מסוג זה אבל ניסיתי את הקרם הזה על עצמי כמה ימים בכל זאת. ההרגשה הייתה מאוד נעימה במיוחד כשהשתמשתי בו כקרם לילה, הוא מאוד מזין ונותן המון לחות, לשעות הבוקר הוא היה לי קצת כבד.
את הקרם נתתי מתנה לחומתי נכון להיום היא בת 49, היא מאוד נהנת ממנו. היא אוהבת את הריח מאוד, נוח לה מאוד שזה קרם רב שימושי גם לילה וגם בוקר זה הופך את התיק איפור ליותר קל בנסיעיות. בשעות הערב היא מניחה כמות יותר נדיבה על העור, על מנת לתת הזנה טובה יותר, בשעות הבוקר היא משתמשת בכמות יותר קטנה. גם לטענתה הוא קצת כבד לה לשעות הבוקר וקצת קשה להשתמשת בו כבסיס לאיפור, כי לוקח לו קצת זמן להיספג. אבל מה שמעניין אותנו בסופו של דבר זו תוצאה, אני חייבת לציין שלאחר שימוש של 10 ימים בקרם אני כן ראיתי שינוי בגוון העור של חמותי, גוון הפך להיות אחיד יותר וחיי יותר. לדעתי הקרם מאוד יתאים למזג אוויר הקריר, לבעלה עור יבש הוא היה מצויין.
מי ניסתה? 

No comments:

Post a Comment