9.2.12

JIMMY CHOO

יום קריר, גשום ואפור, מצב רוח לא בשמיים ואני בדרכי לפגישה אשר תתקיים בבניין משרדים באזור הבורסה. נכנסת למעלית ולא מתייחסת לשום דבר שמסביבי ולאחר כמה שניות אני שומעת:
הוא: "סליחה אפשר לשאול אותך שאלה?"
אני: "כן בטח"
הוא: "באיזה בושם את משתמשת?"
אני: "JIMMY CHOO"
הוא: "הריח הזה ממש טוב, אשתי ביקשה ממני בושם ליום הולדת אבל לא אמרה איזה בדיוק ולא הצליחה לתאר מה שהיא רוצה, ניתן לקנות אותו בסופר פארם?"
אני: "כן בהחלט"
הוא : "זה הריח שהייתי רוצה שהיה עליה, תודה רבה לך עזרת לי מאוד"
אני: "בשמחה ובהצלחה עם הבחירה" 
כבר שכחתי מהיום האפור....
בזה הייתי יכולה לסיים את הפוסט.... אבל לא... הנה כמה פרטים על הבושם שהולך איתי לכל מקום בימים האחרונים.
מותג העל ג'ימי צ'ו משיק ניחוח מעודן ואוורירי בגרסת EDT, אשר תומך ברעיון המרכזי של בית האופנה הגדול לתת ביטחון, קסם, להדגיש את היופי של כל אישה שלא היה ניתן לעמוד בפניו. ג'ימי צ'ו נותן לנו בדיוק את מה שאנחנו רוצות את נשיות ואלגנטיות, סקסיות  וחושניות והעיקר לא להפסיק להיות את עצמך. בושם בעל תווים ירוקים כמו גי'נגי'ר תוסס, סחלב טייגר , ורד חושני, עלי עץ ארז.
זה אחד הבשמים היותר חושניים שיצא לי לנסות בשנים האחרונות, משנה תווים ומנגן לאורך כל היום. במקומות מסויימים הוא יכול להיות ממש אכזרי וחזק אבל זה ממש נדיר ולפעמים עדין ואוורירי, זה מה שאני אוהבת בו הוא מתחבר לריח העור ומשתנה בהתאם לסביבה.
הבקבוק שלו כמעט וזהה בעיצובו לבקבוק של ה EDP המקורי ויכול להזכיר לכם את זכוכית הונציאנית עם יותר אווריריות ורעננות בשל הגוונים הבהירים, הפקק השחור והפשוט נסגר טוב והרמטית. האריזה שלרובנו זה דבר היותר שולי, כאן אי אפשר להתעלם מהשקעה, קופסה המעוטרת בהדפס נחש בגוון ורוד ותלת מימדי הנעים למגע.
ממליצה לקרוא את הפוסט של DANRA בנושא.
מחיר הבושם 100 מ"ל 564 ש"ח, 60 מ"ל 431 ש"ח.



*את הבושם קיבלתי לסקירה

No comments:

Post a Comment