22.2.12

DECLEOR Life Radiance

שלום לכולם, את האמת לא תכננתי לפרסם היום פוסט בכלל. כשהתחלתי את הבוקר השגרתי שלי מול הראי באמבטיה והגיע תורו של קרם פנים אמרתי, זה הזמן לכתוב פוסט על DECLEOR שיהיה מלווה בריח נעים של תמציות.
מדובר בקרם לחות בעל שתי פעולות קרם וג'ל במארז אחד אשר נוצר בהשראת תמצית ה SARA, תמצית עתיקה המופקת מעץ וידועה בסגולותיה הטיפוליות. 
דבר ראשון שאני חשבתי למה שני מכלים נפרדים? התשובה היא שתי משאבות נפרדות נועדו על מנת לשמור על איכות המרכיבים הפעילים, מיכל מונע התערבבות המרכיבים ובכך שומר בפני החמצון של המוצר. האריזה של הקרם מאוד נוחה וקלה מאוד. מה שאני אוהבת באריזות משאבה זה שהקרם פחות נחשף לזיהומים חיצוניים, ולא בה במגע ישיר עם הידיים. 

מדובר בשתי פורמולות:
1 - ג'ל במרקם מאוד קליל, מועשרת בתמציות צמחיות כמו: האלמיי לשיפור זרימת מחזור הדם ולהחדרת חמצן לתאים, בשילוב פיגמנטים מחזירי אור.
2 - הקרם שהוא הרבה יותר סמיך, נטול פרבנים, מועשר בתמציות חיוניות המופקות מירקות ושמן צמחי, העשיר באומגה 3 ו 6, מגן מפני רדיקאלים חופשיים של זיהום האוויר באמצעות פרוטאין צמחי של מורינגה אוליפרה וועוד.

אני משתמשת בקרם הזה בתקופה האחרונה מידי בוקר, יש לו ריח נפלה של תמציות צמחים בכלל לא כבד עדין ומרענן. לחיצה אחת מכל משאבה מספיקה בהחלט. ברגע שמערבבים את שתי הפורמולות נוצר מרקם אחיד וסמיך אני אוהבת מרקמים קצת יותר קלים, אבל להפתעתי הוא נספג טוב ומהר מאוד, לא נשארת תחושה של שמנוניות לאחר השימוש לכן בשבילי זה בסיס מצויין לאיפור. העור שלי מרגיש מצויין עם הקרם הזה. בסדרה הזו קיים גם פילינג ג'ל Gommage double eclat שאני מאוד רוצה לנסות, הוא זכה להרבה שבחים בקרב הבלוגריות בעולם כולו.
אני יכולה להגיד שכמה חברות שלי ניסו את הקרם הזה, חלקן נרשמו אצל דיילות ומחכות למבצעים על מנת לקנות את הקרם. הקרם עולה 470 ש"ח ל 30מ"ל ואני יודעת שהרבה מכם יגידו שזה יקר מידי. אני בדרך כלל עוקבת אחרי מבצעים ולפחות פעמיים בשנה מותגים יוקרתיים עושים הנחות ממש טובות. 

מרכיבים:
*את הקרם קיבלתי לסקירה.

No comments:

Post a Comment