26.2.12

Barbara Palvin new face of L'Oréal Paris

סך הכול בת 18 וכבר נמצאת בנבחרת של לוריאל פריז.....

"נבחרת החלומות" של  המותג לוריאל פריז מורכבת מכוכבות אשר מכתיבות לנו את כללי היופי והאופנה בשנים האחרון ומייצגות את הפנים השונות של היופי, ביניהן: גוון סטפאני, ג'ניפר לופז, מילה ג'ובוביץ', רייצ'ל וייס, ביונסה נואלס, דיאן קרוגר, קלאודיה שיפר, אוונג'לין לילי, ג'יין פונדה, אווה לונגוריה, פרידה פינטו, איימי מאלינס ועוד. לנבחרת זו מצטרפת גם דוגמנית צעירה בגיל ובאופי איך לא במקצוע, ברברה פלווין היא התגלית החדשה של עולם האופנה, ניתן למצוא אותה לרוב על מסלולי הדוגמנות של המעצבים המובילים בעולם, ומצטלמת עבור טובי הצלמים בעולם. הדוגמנית ההונגרייה ידועה במבטה הכחול החודר, ביופי הרענן והשובה שלה, ובאופייה הנועז והאינדיבידואלי. שילוב ייחודי זה כבש גם את לוריאל פריז.
ברברה אותרה לראשונה בעיר הולדתה, בודפשט, בגיל 13. במהלך השנים האחרונות, היא יצרה לעצמה שם בעולם האופנה והופיעה על שערי העיתונים L'Officiel,  Vogue הרוסי, Glamour ungarian Glamourיא יצרה לעצמה שם בעולם האופנה והופיעה על שערי העיתונים תן לעמוד בפניו, ומפתיעה אותנו עם האנרגיה שלה, עם חוש ההו ההונגרי, Elle הצרפתי ו- Harper's Bazaar הקוריאני.
הופעת הבכורה שלה בתצוגת אופנה הייתה במהלך שבוע האופנה במילאנו, לפראדה. מאז, ברברה דגמנה למעצבים רבים: לואי ויטון, מיומיו, נינה ריצ'י, עמנואל אונגארו, כריסטופר קיין, ג'וליין מקדונלד, ג'רמי סקוט, ויויאן ווסטווד, אטרו ושאנל.
כעת מצטרפת ברברה למשפחת "לוריאל פריז" ותעמוד לצד גוון סטפאני, פטריק דמפסי, ליה קבדה, איימי מאלינס, יו לורי, קלאודיה שיפר, ביונסה נואלס, ג'יין פונדה, פרידה פינטו, אינס דה לה פרסאנג' וביאנקה באלטי.
בקרוב ברברה תציג את הסלוגן "כי מגיע לך הטוב ביותר", כאשר היא מקבלת על עצמה את תפקיד השגרירה העולמית של המותג.
באו לראות את ברברה מבלה ארבעה ימים עם לוריאל בפריז

No comments:

Post a Comment