31.1.12

Rimmel צלליות של

Rimmel נוחתת בארץ! כמו שידועה לכם בזמן האחרון הרבה מותגי איפור בינלאומיים עושים עלייה לארץ. גם RIMMEL אשר מגיעה הישר מלונדון, מתחילה למלות את הסטנדים שלה ולתפוס מקום ברשתות שיווק. אתמול בזמן שהמתנתי לרכבת שלי עשיתי סיבוב בקניון עזריאלי, לא יכולתי שלא לשים לב לסטנד שלהם במשביר לצרכן.  המוצרים נמכרו בהנחה של 40%, לכן החלטתי לאמץ חמישה מוצרים. בין מוצרים שקניתי ישנה רביעת צלליות state of grace, מחירה המלאה של הצלליות הינו 65 ש"ח לאחר הנחה הם עלו לי 39 ש"ח שלדעתי זה מחיר סביר לחלוטין, כמות של הרביעה 30 מ"ל. בחו"ל הם עדיין יותר זולים מאשר בארץ, אבל לעומת המותגים שנמכרים בישראל אני חשובת שהם מתחרים חזקים בשוק האיפור בקטגוריית מסמרקט.
נתחיל באריזה, קופסה פשוטה מאוד בצבע שחור, קלה אשר מגיעה עם אפליקטור פשוט כמו שאנחנו רגילות לראות בחברות עממיות. צלליות מאוד מאוד רכות כמו חמאה, אין להם ריח. טרם הספקתי לבדוק את העמידות שלהם, אני גם לא מצפה מהם ליותר מידי בעניים הזה. מה שכן חסר לי קצת פיגמנט. אני מקווה לעשות מראה איפור עיניים עם הרביעיה הזאת בזמן הקרוב. אם תסתכלו על האריזה שתי צלליות עליונות מצד שמאל הן יותר שימריות מאשר התחתונות, בסווטצים אלה הצלליות הצדדיות. בין שאר המוצרים שקניתי ישנה מסקרה, שפתון, מייק אפ וקונסילר ואני מאוד סקרנית לגביהם. שמעתי וראיתי הרבה המלצות חמות על המותג מקווה שלא התאכזב.

Всем привет. Как многим из вас известно RIMMEL решили вернутся на Израильский рынок косметики, в некоторых местах можно заметить их стенды. Вчера я побывала в Машбире не удержалась и приобрела несколько вещей. Я купила четвёрку теней её полная стоимость 65ш но так как на эту косметику сейчас есть скидка 40% она мне стоила 39ш и мне кажется что это хорошая цена. Упаковка довольна таки простая, внутри есть обычный аппликатор, лично я пользуюсь кистями. У них очень приятная текстура, они очень хорошо и легко наносятся. Два верхних оттенка с левой стороны в них больше шиммера, нижние фиолетовый и ярко голубой боле матовые. Цвета смотрятся довольно таки благородна, единственное что мне не хватило насыщенности в цветах. Я ещё не успела проверит и на устойчивость, думаю что если их нанести на основу их цвет будит насыщенней и они продержатся долго.





No comments:

Post a Comment