6.9.11

Vegetable Garden eye contour cream

אני חייבת לציין שאני די סקפטית לגבי קרמי עיניים, אוליי כי אף פעם לא נתקלתי באמת במוצר טוב ואפקטיבי, מצד שני מה זה מוצר טוב ואפקטיבי?

VEGETABLE GARDEN הינו מותג אשר מייצר מוצרים אורגנים לחלוטין בעל הסמכה של ECOCERT, אלה מוצרי טיפוח המבטיחים רמת איכות גבוה מאוד. כל המוצרים בהעדר סיליקון, שמנים מינרליים, צבעים וניחוחות סינתטיים,  פרבנים, לא נעשה שימוש בהנדסה גנטית אשר כוללת ניסויים בבעלי חיים. 
אני אישית רכשתי את EYE CONTOUR CREAM קרם עיניים מאוד נחמד, לא שומני, ריח מרעננן, נותן לי תחושה של קרירות, נספג מהר ונותן הזנה טובה מאוד לעור. 
קרם מבוסס על תות שדה, אוכמניות, מלפפון, עגבניות, והתפקיד שלו להיפטר מעיגולים כהים ולהפחית קמטים.
אני משתמשת בקרם כמה חודשים לא ראיתי שינויים משמעותיים יותר נכון לא ראיתי שינויים בכלל, אבל באותה קניה קיבלתי מספר דוגמיות של קרם פנים ומאוד מאוד התלהבתי ממנו כך שאני חושבת שיקנה אותו בזמן הקרוב.... על זה בפוסט אחר.

 



No comments:

Post a Comment