13.9.11

loire

לזה אני קוראת אהבה ממבט ראשון. את LOIRE הכרתי לפני כמה שנים וכמובן שהתאהבתי בריח של MUSK&ROSE 
שמלווה אותי הרבה זמן ומהווה בסיס מעולה לבשמים אחרים (אני אוהבת לערבב בשמים ויש לי כמה שילובים מנצחים:0))).
זו בעצם הרכישה הראשונה שלי מאתר שלהם:
וכמו שהרבה מכם יודעים אני פריקית של קרמי ידיים :))))) אז יש לנו כאן קרם ידיים VANILA PATCHULI וניל פחות מורגש לעומת זאת פטציולי תופס את הבמה מאוד חזק להפתעתי אני אוהבת את השילוב. SWEET PIE הוא באמת ריח מתוק, אבל לא מתוק מדי,  מאוד מרענן. MOUNTAIN RAIN הוא אחד הריחות היותר מפורסמים של LOIRE  אני קוראת לריח הזה "אריסטוקרטי" הוא מזכיר לי את הריחות של פעם, מאוד מאופק, די חזק, יש בו קצת פודרה. סה"כ המרקם של הקרמים מאוד עדין לא שמנוני בכלל, נספג מהר ומשאיר עור קטיפתי.
אחרון חביב MELON SHEA BODY BUTTER המרקם לא כבד בכלל יותר מתאים להגדרה של קרם שזה נחמד, אכזבה מאוד גדולה היא ריח, אני לגמרי לא מרגישה ריח של מלון או משהו שדומה לריח פירותי, ריח חריף ותעשייתי. יכול להיות שהמוצר מקולקל אין לי מושג, זו פעם ראשונה שאני נתקלת במוצר שלהם שאני לא אוהבת אבל אני חייבת לציין שהתאכזבתי :(

No comments:

Post a Comment