23.6.11

טיפוח ביתי לעור - מסיר איפור

כולנו יודעות שעל מנת לראות טוב לא בהכרח חייבים להוציא אמון כסף על תכשירי קוסמטיקה יוקרתיים. נכון שכולנו אוהבות קניות, שיווק והפירסום עושים את שלהם והבקבוקים היפים צועקים לנו "תקחי אותי". אבל אני הרבה פעמים בחיים שלי נהלצתי למצוא פתרונות לא שגרתיים שעד היום חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היום יומי שלי.
אז החלטתי לחלוק כמה מהם איתכם..... נתחיל :)

מסיר איפור

1. צריכים לצטייד בבקבוק קטן ריק אפשר למצוא אותם בחנויות פארם אני קניתי את שלי בביוטי קר:

2. רכיבים: שמן זית, תה ירוק מכול הסוגים, אני בחרתי בתה ירוק עם יסמין.



*לבעלות עור רגיש הייתי ממליצה על צ'רדה או בשם העברי שלו דושן, עוזר להרגעת אדמומיות.

  לבעלות עור יבש קלנדולה.

  לבעלות עור שמן תה ירוק, חליטת פרות.

3. מכינים תה ירוק, בדיוק באותה דרך כמו שמכינים תה לשתייה, ומשאירים אותו להצטנן.

4. לאחר שהתה הצטנן מוזגים כמות שווה של תה וכמות שווה של שמן זיתן לבקבוק שלנו (אחרי כמה שניות אתם תראו שהשמן נפרד מהתה).

5. מסיר איפור מוכן לשימוש. ומכאן הדרך היא קלה, כמו בהרבה מסירי איפור המורכבים משני רכיבם יש לנער היטב את הבקבוק עד שמקבלים תערובת אחידה.

בתמונה יש לנו מסקרה עמידה במים אודם אדום, ואיילנר.

והתוצאה לאחר שימוש  במסיר איפור שלנו.

**חשוב לדעת לנסות את המוצר על היד לפני שנוגעים בפנים  על מנת לראות שאין תגובה אלרגית.
**את התכשיר ניתן לשמור במקרר בין 10 - 15  יום (מכוון שהוא לא מכיל חומרים משמרים).

בהצלחה!!

No comments:

Post a Comment