10.12.10

Anna Lotan – Triple Benefit


מדובר במוצר שמשלב בתוכו שלושה מוצרים: קרם לחות, מקדם הגנה ומייקאפ – שלושת המוצרים שאני נזקקת להם על בסיס יומי ובמיוחד מדי בוקר.

הקרם עם מרקם מדהים, לא מאד סמיך ולא שומני, קטיפתי ונספג בקלות, ואפילו הריח חביב. הוא מלחך את העור (אם כי לא כמו קרם ייעודי לעור יבש אבל עדיין), נותן גוון אחיד לפנים ועם מעט פודרה מעליו העור נראה מושלם. אציין שהגוון שלו דיי בהיר ולכן אני חייבת מעליו פידור בפודרה כהה יותר כדי לא להראות כמו גופה. אני מוסיפה מעליו גם מעט סומק, מסקרה וגלוס ואני מוכנה ליציאה מהבית ב-3 דקות.

בערב אפשר להשתמש בו כבסיס למייקאפ והוא מעולה למטרה הזו, כי הוא נותן לפני המייקאפ שכבה אחידה לעור הפנים ואז אין צורך בהעמסה של המייקאפ.

החסרון היחידי שלו חוץ מהגוון הבהיר זה שהוא מגיע בשפופרת (ואני תמיד מעדיפה צנצנות).
בכל אופן, ממש אהבתי והמוצר מומלץ למי שמחפשת מוצר שמשלב שלושה מוצרים יחדיו ואין לה זמן בבוקר להתעסקות יותר מדי בבוקר עם כל המוצרים.

4 comments:

  1. המייקאפ הזה די שקוף, אז מתאים לעור פנים שלא סובל מפצעים וכו'. בימים רעים אני צריכה מייקאפ קשוח יותר. אבל מה שאהבתי פה, זה המרקם, הריח, החסימה לשמש ודווקא כן אהבתי את השפורפרת (נראה לי יותר סטרילי מצנצנת). בסה"כ אני חושבת שזהו מוצר טוב מאוד.

    ReplyDelete
  2. כמה הוא עולה? נשמע ממש טוב

    ReplyDelete
  3. אני לא מתה על המוצר. כשהוא בפני עצמו הוא מבריק מדי עלי עם מראה שמנוני וכיסוי לא מספיק. בקיץ אני משתמשת בו כקרם הגנה מתחת למייקאפ. לא ארכוש שוב כשיגמר לי.

    ReplyDelete
  4. איפה קונים מוצרים של אנה לוטן?
    הבנתי שאפשר להשיג אותם רק אצל קוסמטיקאיות ולא בחנויות ייעודיות.

    ReplyDelete