27.10.10

color club


סוף סוף עומדת בפני הזדמנות להכיר את חברת COLOR CLUB הכרות יותר מעמיקה, מאשר עדכונים ובהייה בתמונות של לקים של החברה על גבי הרשת. בטרם אחליט איזה מבין הצבעים למרוח על ציפורניי, אגיד כמה מילים אודות המותג. החברה COLOR CLUB נוסדה בשנת 1979, ומאז היא מתפקדת כעסק משפחתי. אם לומר לכן את האמת, כשציפורני "ריחפו" על פני המקלדת, ציפיתי לראות אתר מעט יותר מקצועי מהאתר הנוכחי, אך מצד שני, הופתעתי לטובה מהמגוון הרחב של הצבעים, שלצערי, עשירית ממנו לא מגיעה לארצנו הקטנטונת.
בכל אופן, בהחלט יש לצפות לכמה פוסטים זוהרים בקרוב...

6 comments:

  1. תתחדשי!
    לא כתבת איזה לקים קנית.
    אני מזהה רק שלשה...

    ReplyDelete
  2. באמת איפה השמות???
    הכתום נראה לי מהמם ...

    ReplyDelete
  3. משמאל לימין tangerine scream 864, mrs. robinson 07, 862 what a shock, watermelon candy pink 225.

    ReplyDelete
  4. אני מ אוד אוהבת את החברה הזאת!
    אני אוהבת שעם זה שהם קטנים יחסית הם מתחרים שווים ביותר באסי, OPI וצ'ינה גלייז הגם אהובים. את יודעת מה, גם בזויה :)
    יש לי את טנגרין סקרים ואני מאוד אוהבת אותו גם על בהונות.
    מיס רובינזון הוא בעייתי. המון זמן אני רוצה אותו ופשוט לא יוצא לי. ועכשיו הוא הכי לא מתאים לעונה.. אז נראה, אם יצא לי להגיע לנייל סטודיו אולי אפילו ארכוש אותו שם... (במחירו המופקע..)

    ReplyDelete
  5. מיטל, את לא מתחרפנת מהריח שלהם?
    יש לי לק כחול שלהם והוא מסריח ברמות ...

    ReplyDelete
  6. עכשיו אני חולה ולא מריחה כלום חחח
    אבל בעקרון אני לא חושבת שהם מסריחים ממש יותר מאחרים..
    אתמול הרגשתי שהבסיס של CND ממש מסריח אבל חוץ מזה, כל הלקים מריחים לי פחות או יותר אותו הדבר..
    אז קשה לי להחליט..

    ReplyDelete