28.8.14

My Summer Beauty Favorites

הקיץ יכולנו לראות שלל צבעים וגוונים פסטלים ולא רק בבגדים. פופה לקחה צעד קדימה עם תוספת נחמדה ומשמחת עם קישוטי ציפורניים אשר קלים להדבקה והופכים כל מניקור לחגיגה של ממש.

כמובן שאיאפשר בלי בברונזר בקיץ גם הוא ממותג פופה. המוצר הזה מושלם לנסיעות בעיקר בזכות זה שהוא מחיל בתוכו גם ברונזר גם סומק וגם שימר. ניתן לטישטוש בקלות ונותן פתרון מצויין לאיפור יום יומי קליל.


שלושת הגלוסים של איל מקיאג היו בהחלט הפתעה, לקח לי זמן לגבש דעה אבל אין ספק שהם נכנסים לתיק איפור הקבוע שלי במיוחד גוון האדום. הם לא דביקים בכלל, אפילו הייתי אומרת רכים יתר על המידה וריח קרמלי מטריף.



טוב!! מסקרה של קליניק הייתה ההפתעה של השנה בשבילי באמת.... אני לא חושבת שאיי פעם הייתי קונה לעצמי מסקרה של קליניק לכן כשהיא הגיע אליי הייתי דיי סקפטית. דבר ראשון מברשות סיליקון חוזרות ובגדול רק שהפעם הם לא דוקרות והרבה יותר ידודיות. המברשת של המסקרה הזו יחסית עבה (אני יודעת שלא ממש רואים את זה בתמונה) לא דוקרת, אוספת כמות מדוייקת של חומר ופשוט מסרקת את הריסים. תוצאה... ריסים טיבעות מושלמות רק עם תוספת נפח ואורך, במילה אחת מושלמת!!!!


עוד מותג שהביא איתו בשורות טובות מפולין הוא אינגלוט! ועל זה נאמר ברוכים השבים. ביקור קצר בחנות החדשה של אינגלוט בדיזינגוף סנטר נתן לי פתרון שחיכיתי לו כל כך הרבה. סוף סוף מצאתי איילנר ומייקאפ מושלמים עבורי. בהמשך לבקשתכם בימים הקרובים יעלה פוסט יותר רחב על המותג והדגמת איילנר. מכוונה להספיק לקפוץ לחנות ולהתחדש בעוד מספר מוצרים כי החנות הזו השאירה לי טעם של עוד.



No comments:

Post a Comment