4.7.14

To dream with Clarins

כבר זמן מה אני לא יכולה להרפות מן המחשבה על חופשה כיפית בפריז, המחשבה התגברה לאחר ביקור בהשקה של קלרניס במסגרת ביוטי סיטי. לאחר שאני וחברה שלי ילנה, שלא נראה לי שיש צורך להציג רובכם מכירים אותה בתור חברה טובה שלי אבל היא גם אחת הבלוגריות היותר שיקיות בארץ (בלוג של ילנה http://www.ehstyling.com).


 שתינו הוקסמנו מהמוצרים שקיבלנו לסקירה החלטנו לצלם פוסט משותף באוירה כיפית, מפנק ושיקית ביותר. קלרינס הוא אחד המותגים המובילים והמשפיעים בתחום טיפוח העור, בשני עשורים אחרונים הוא גם שחקן חזק מאוד בתחום האיפור. אהבה גדולה שלי לקלרינס החלה מפילינג תפוזים לפנים לפני כמה שנים ומאז דרכנו לא נפרדות. זה לא פלא שכולם אוהבים את המותג הזה לא רק בגלל האיכות הלא מתפשרת והמחירים הנוחים, ידעתם שקלרינס היה מותג אהוב על נסיכה דיאנה? אני אומרת ככה מה שמתאים לנסיכות מתאים גם לי :) עשינו כיף צילמנו, צחקנו, אכלנו וכמובן התאפרנו. סקירה מלאה של המוצרים בקרוב בסרטון כאן ובערוץ היוטיוב החדש שלי,  בינתיים תהנו מהתמונות. אוהבת המון אוקסנה.







No comments:

Post a Comment