1.8.13

נבחרת המאכזבים


לא הרבה פעמים יוצא לי לכתוב ביקורת שלילית על מוצרים כי לרוב אני משתדלת לקנות מוצרים שאני כבר יודעת מה לצפות מיהם, אני לא קונה כדי לתנסות אלה כדי להשתמש במוצר. היום זה לא המקרה שניים מהמוצרים בפוסט יתקבלו לסקירה כמו קרם רגליים ומסקרה, איילנר אני רכשתי בעצמי וזו באמת הייתה נפילה אשר מוכיחה בפעם נוספת שלא משנה כמה ביקורות תקריא או המלצות תשמעי על מוצר, עד שלא תנסי בעצמך לא תדעי. 


מוצר ראשון הוא קרם רגליים של ד"ר פישר "קרם פורטה טיפולי לכף הרגל" U.LACTIN מגיע באריזת פלסטיק אופיינית של ד"ר פישר כמות 90 גר. אני משתמשת בקרמי רגליים לפני השינה בדרך כלל, זו פרוצדורה אחרונה שאני עושה לפני שאני נרדמת, בגלל שזה סוג של פינוק בשבילי מאוד חשובה לי חווית הריח כי עם הריח הזה אני נרדמת. במקרה של ד"ר פישר לא אהבתי בכלל את הריח, מאוד סינטטי עם ניסיון כושל לשדר תוים של מנטה. 
מבחינת יעילות, למרות שניסיתי להשתמש בו לאורך זמן ולשחק עם כמויות הקרם שאני מניחה התוצאה הייתה תמיד אותו דבר כפות רגליים יבשות לגמרי, במידה והייתי מניחה כמות גדולה מידי הקרם היה מתייבש כמו מסכה, מה שגרם לי ללכת לשטוף רגליים בבוקר על מנת להסיר את שיריות הקרם. אז סורי ד"ר פישר למרות החיבה שלי למותג הפעם זה לא הצליח.
מוצר שני שניסיתי היא מסקרה של BOURJOIS volume glamour max holidays לטעמי זו מסקרה מיותרת לכל מי שיש לה ריסים קצרים ואני גם יסביר למה. המברשת של המסקרה מאוד מאוד רחבה לכן לי אישית מאוד קשה להניח אותה ולהבריש איתה את הריסים מהתחלה ועד הקצה. הצבע הסגול מאוד יפה, ומאוד התלהבתי ממנו בהתחלה אבל הפורמולה נוזלית מידי לטעמי, היא לא נתפסת טוב על ריסים קצרים ולא אוטמת אותם טוב. אפילו לאחר כמה שכבות קשה להשיג את המראה הדומיננטי והסגול של הריסים. אז החיפושים שלי אחרי מסקרה מושלמת ממשיכים 

מוצר אחרון חביב שממנו היו לי הכי הרבה צפיות, הוא איילנר של INGLOT. כאן הסבר שלי יהיה מאוד פשוט, אני התאר לכם סיטואציה ואתם תסיקו מסקנות. עפעפיים עליונות שלי מאוד שמנוניות לכן מצריכות קצת יותר תשומת לב בשגרת האיפור היום יומית שלי. אני מאוד אוהבת איילנרים ומשתמשת בהם כמעט כל יום. בסיס לצלליות שאני משתמשת בו ועובד עבורי הכי טוב הוא של סמאשבוקס. ביום אחד התכוננתי ליום פגישות עמוס בחוץ, סדרתי את האיפור שלי כמדי בוקר רק שהפעם החלטתי להשתמש באיילנר החדש של אינגלוט. 
הגעתי לפגישה הראשונה על הדקה ה90 ולא יצא לי לעבור בשרותים על מנת להביט בעצמי ולעשות תיקונים של ליפסטיק ופודרה כמו שאני רגילה, ובמעלית הייתי עם משקפי שמש היא גם הייתה עמוסה באנשים כך שזה לא היה מקום לאיפור. הפגישה הסתיימה ואני נשמתי לרווחה והייתי מאוד מרוצה מהשגים. אבל אז החלטתי לקפוץ לשרותים ודבר ראשון שראיתי ברגע שהרמתי את המבט בראי זה עיניים שחורות להחריד. כל העפעף העליון שלי החל מגבה ועד קו הריסים היה שחור. זה היה נראה יותר גרוע מאיפור פורים, ולחשוב שישבתי ככה שעתיים מול אנשים בפגישה עשה לי הרגשה מאוד לא נעימה. החלטתי שאני לא הולכת לשטוף את כל הפנים, פשוט בעזרת מגוונים לחים ופודרה הפכתי את האיפור לסוג של מראה מעושן. אז זו החוויה שלי מאיילנר של אינגלוט.
אז עד כאן אכזבות שלי להיום מקווה שהיו פחות ופחות כאלה בעתיד :) סוף שבוע מקסים בנות.

No comments:

Post a Comment