10.5.13

CK one SUMMER


לפי המסורת, שמקורה משנת 2004, מותג קלווין קליין פוגש כל עונת קיץ עם מהדורה מוגבל של בושם חדש מסדרת יוניסקס CK One. בכל שנה - טעם חדש, עיצוב חדש וסיפור קיץ חדש בבקבוק אחד. הפעם ים נוצץ טמון בבקבוקון המקורי, אשר בהחלט רוצה לקחת אותנו לחופשה. 


 CK One החדש - זה ניחוח טרי, נקי, מרענן ומאוד מאוד יוניסקס, לטעמי אולי הפעם הוא קצת יותר גברי בניחוח שלו אבל זה מוסיף המון חושניות לאווירה. בעוד השמש מחממת ומלתפת את העור ניתן להרגיש את רעננות הגלים, הוא מפתה כמו כוס צוננת של מים באחר צהריים חמים.

ניחוח CK One Summer בנוי סביב שלוש תוים - אבטיח, מלפפון עסיסי קריר ועץ לבן. הניחוח ניפתח עם נקודות סוערות של הדרים ורעננות עזה של מפל. אקורדים כמו אבטיח עסיסי ועלים ירוקים טריים מוסיפים לריח קרירות עדינה. בלבו של ההרכב פורחת שושנת מים. הריח העדין שלה שמשתלבת בצורה מושלמת עם הצלילים מרעננים של מלפפון. בעקבותם נכניסת אקורדים חושניים ומתובלים כמו זרעי כמון, עץ, מושק בעקבותם נשאר שובל של רכבת סקסית בלתי נשכחת.

בקבוק חדש של CK One מושך תשומת לב באופן מיידי. השנה הבקבוק נצבע בצבע כחול בהיר וכאילו רק עכשיו משכו אותו מקערת קרח ועדיין נשאר עם טיפות מים. לוגו וכתובות בגוונים עשירים של מנטה. השמיים כחולים, שמש חמימה, חול חם, רוח הים ואלמנט מרתק של מים - הריח של הקיץ  CK One SUMMER מזמין אתכם לבלות יום קיץ שלוו על חוף הים.







1 comment:

  1. הצבע כחול בהיר מאוד מתאים ומושך.

    ReplyDelete