27.12.12

Mont Blanc Legend


אתם בטח ראיתם שלטי חוצות כאלה בכל רחבי הארץ ולא סתם :) לפי יחסית הרבה זמן נוכחתי בהשקה מקסימה ומאוד מצומצמת של הבושם. במסעדה נהדרת באיבן גבירול, אני חייבת לציין שכל פעם שאני מגיע לארוע של חברת שסטוביץ אני אומרת וואוו, כל הצוות של הבנות אם זה יח"צ ואם זה שיווק או  מכירות מתוקתקות מכף הרגל עד הראש פשוט מהממות המיקום של הארועים שלהם תמיד ברמה הכי גבוה שיש ועל זה שאפו ליח"צ שלהם.
 אבל בואו נחזור לבושם, כמובן קבלתי אותו להתנסות, משום מה הנחתי אותו בצד, הזמן עבר וכבר הספקתי לשכוח את הריח שלו. לפני שבוע פתחתי את האריזה, הריחתי ריח שונה, ריח לא מוכר ולא דומה לשום דבר אחר. מצד אחד מרענן מצד שני דומננטי מאוד. לא סתם קוראים לבושם LEGEND יש בו משהו אגדי ואפילו מסתורי. עכשיו אני הולכת עם הבושם הזה כבר שבוע ולא מתכוונת להניח אותו בצד :) הריח נותן את כל מה שאני רוצה בתקופה הזו ביטחון, מחמאות, נוחות ונינוחות. אני לא יכולה להסביר לכם, אני גם זוכרת שניסינו בהשקה לנחש את המרכיבים ולא הצלחנו כי ברגע שהרחתי אותו נכנסתי לסוג של מערבולת חושים. בהחלט אחד הצמודים שלי בזמן הקרוב מאוד ממליצה למישהי שלא פוחדת לנסות דברים חדשים.
כמו ששמתם לב העיצוב מאוד מזכיר לנו את העיצוב המקורי של MONT BLANC החותמת שלהם פרח, בקבוק בגוון עדין עם פקק כסוף דרך הגב מאוד נוח לנשיאה בתיק. לבושם יש גם בן זוג בגרסה הגברית וביחד הם יוצרים סוג של זוג אגדי, אבל זה כבר נושא לפוסט אחר.



No comments:

Post a Comment