14.7.12

לכבוד ט"ו באב L'occitane


ט"ו באב מתקרב האם כולנו יודעים מה החג הזה מסמל חוץ מזה שהוא כפיל של Valentine's Day? מה המקור שלו? ואיך חוגגים אותו? באו נחזור כמה שנים אחורה ממש קצת :).


מקור החג מגיע מאחד הסיפורים בספר שופטים (יט-כא) וזוכה לכינוי פילגש בגבעה. בלב הסיפור איש מבני שבט לוי אשר נקלע עם פילגשו לעיר של בני שבט בנימין, שם נאנסת הפילגש באכזריות על ידי תושבי העיר ולאחר מכן מתה. בעקבות האירוע פרצה מלחמת אחים שבמסגרתה כמעט וחוסל שבט בנימין בידי שאר השבטים. לאחר המקרה נאסר על בני ישראל לתת מבנותיהם לנשים לבני בנימין, לכן על מנת לא לתת להיכחד לשבט שלם החליטו בני בנימין לחשוב על פתרונות. אחד הפתרונות היה לנצל את חג בשילה, שבו מחוללות בנות העיר בכרמים (אולי ט"ו באב), כאשר בני בנימין יחטפו להם נשים מהמחוללות. כך, לא תופר השבועה, שהרי הן נחטפו ולא ניתנו מרצון.

אז איך כל הסיפור העצוב הזה הפך לחג האהבה כל כך שמח?! ופה אני יצטט מויקפדייה "בזמן הגלות, בשל האבל, הצרות והריחוק מההוויה של עם החי בארצו, נזנח ונשכח מעמדו של החג. ציונו היחיד היה באי אמירת תחנון בתפילה כשאר ימי החגים וימים שיש בהם קצת שמחה.
אחד האירועים המסורתיים בציבור החילוני הוא ליל אהבה בחוף צמח שבכנרת, ובו מופעי זמר לקהל חוגגים גדול. בשנים האחרונות יש לחג זה עדנה גם בציבור הדתי, ונהוג לקיים בו אירועי פנויים ופנויות שונים וחתונות."

ועכשיו לעיקר הפוסט מבחינתי :) ל'אוקסיטן החליטה להשיק בשיראל לכבוד החג את המהדורה המוגבלת קו CHERRY PRINCESS.
אני חושבת שמיותר לבזבז מילים ולספר על המותג שכל אחת מאיתה מכירה כל כך טוב. כל אחת מאיתנו אימצה לעצמה כמה מהריחות של לאוקסיטן. אני התחלתי את הכרותי עם המותג מריח של תא ירוק ויסמין אשר נשאר איתי עד היום. בימי קיץ חמים כמו אלה אני לא מרבה להשתמש בבושם, בעיקר אני פונה לתחליפי גוף ריחניים ומרעננים לכן אני שמחתי לנסות את הסדרה של צ'ירי פרינסס.
כמה פעמים יצא לכם שהתלהבת מבושם או קרם גוף בחנות ולאחר שניסיתם אותו בבית התאכזבתם?  לי זה קרה לא פעם ולא פעמיים, ואני יגלה לכם סוד אפילו עם מוצרים של לאוקסיטן. במקרים כאלה על תמהרו להשים את המוצר קורה הרבה פעמים שהתווי הריח של אותו מוצר ביחד עם תווי הריח של הגוף שלכם  לא יוצרים שילוב מוצלח ואין בזה שום דבר פסול. במקרה שלי עם CHERRY PRINCESS המיזוג היה מושלם אפילו יותר ממה שחשבתי.
ברגע שפותחים את הבקבוק ג'ל לחות לגוף מריחים ריח פרחוני, פרותי מרענן , במגע שלו עם הגוף הוא הופף להיות יותר דומננטי אבל עדין מאוד עדין אפילו קצת פודרתי.  מחיר 140ש"ח 250מ"ל.

קרם רחצה עם גוון הפנינתי הופך את המקלחת בן רגע לשדה דובדבנים פורח. צריך ממש טיפ מהסבון על מנת לקבל קצף יפה ואוורירי. 100 ש"ח 250 מ"ל
קרם ידיים זה כבר סיפור אחר, הולך איתי לכל מקום בימים האחרונים. אני מוצאת את עצמי יושבת ברכבת מורחת אותו ולא מפסיקה להסניף.
49ש"ח 30 מ"ל
בסדרה קיימים שני מוצרים נוספים או דה טואלט 169 ש"ח 50 מ"ל, ובושם מוצק 49ש"ח 10 גרם. רוב הסיכויים שאני קונה את הבושם המוצק בימים הקרובים, אני מאוד אוהבת את הבשמים המוצקים שלהם מכמה סיבות יש להם ריח נהדר והם נשמרים המון זמן, אין להם משכל בכלל יתרון משמעותי בתיק.
נכון להיום ניתן ליקנות תיק רחצה קטן ומקסים עם הדפס של דובדבנים, קרם רחצה 75 מ"ל, ג'ל לחות 75 מ"ל וקרם ידיים 30 מ"ל ב 99 שקלים בלבד.
מתנה מושלם לחג!

אין סיכוי שמי שתקבל את המארז הזה לא תאהב אותו!

את המוצרים ניתן להשיג בסניפי רשת ל'אוקיסטן או באתר (זמנית הערכה אינה מופיע באתר הנושא בבדיקה) http://il.loccitane.com

*כל המוצרים יתקבלו לסקירה

No comments:

Post a Comment