10.7.12

Life 323 nail polish

אני מאוד אוהבת את מוצרי לייף אבל כאן אני ממש לא יודעת מה להגיד על הלק הזה הוא באמת הפתעה מאכזבת. באמת ניסיתי להיות עדינה ואוביקטיבית. נתחיל מהגוון בעיניי פשוט ואפילו משעמם. מדובר בלק עם גימור מבריק פנינתי, סוג כזה של גוונים שצריך למרוח מהר במידה ולא רוצים שהשארו סימנה מריחה, במקרה הזה זה לא עזר. הוא די אטום בתמונות אני עם שתי שכבות וזה מספיק בהחלט. מבחינת העמידות יומיים לכל היותר. 

מברשת שלא די בסדר לא דקה ודי ארוכה. הפורמולה שלו לא נוזלית מידי ואין לא ריח שונה מלקים אחרים. מה שכן לוקח לו המון זמן לתייבש ואפילו לאחר כמה שעות יש הרגשה שזה לא סופי. על הלק כתוב MADE IN FRANCE אבל אין לי מושג מי החברה שמייצרת. כמות 10ml, יבוא דניה קוסמטיקס אם אני לא טועה זה אותו מותג כמו JADE.
ועכשיו למחיר הלק עולה 22.90 ש"ח לדעתי מחיר גבוה מידי אני לא רואה שום סיבה לשלם על הלק הזה יותר מ 10 ש"ח, במיוחדת שיש מוצרים אחרים של לייף אם זה טיפוח ואם זה איפור שעולים פחות מהלק שלהם. זו דעתי מה אתם חושבים?

*הלק יתקבל לסקירה

No comments:

Post a Comment