11.3.12

Yves Saint Laurent FOREVER YOUTH LIBERATOR

אם חשבת מה עשיתי באמצע היום בכיכר המדינה אז לצערי ולשמחת בעלי לא קניות, ביחד עם כמה בלוגריות הוזמנתי להשקת סדרת טיפות חדשה מטעם מותג יוקרתי Yves Saint Laurent אשר מציג  סדרה הנקראתFOREVER YOUTH LIBERATOR המבוססת על גליקוביולוגיה.
גליקוביולוגיה – 100 שנות מחקר, 7 פרסי נובל, תגלית פורצת דרך אחת. אחד מ-10 תחומי המדע שישנו את רפואת העתיד. פריצת דרך משמעותית בהבנת הביולוגיה, בארגון מבנה הרשת הבין תאית. אחרי חקר הדנ"א ותאי הגזע, מדע חדש מסוגל לענות על האתגר של נעורי העור: גליקוביולוגיה, מיושמת בקוסמטיקה ועל העור בפעם הראשונה. גליקאנים מצויים בעור באופן טבעי ומאפשרים לסייע בהמרצת הפעילות התאית. עם הגיל, כמות הגליקאנים פוחתת ותהליך ההתחדשות מואט.YSL SKINSCIENCE – פלטפורמה ייחודית של קהילת מומחים בגליקוביולגיה המיישמת את היתרונות העדכניים ביותר של הגליקאנים בעולם הקוסמטיקה. חדש! פוראבר יות' ליברטור – מבוסס על Glycanactif™ - תרכובת ייחודית של 3 גליקאנים מהותיים ("מפתחות הנעורים") המסוגלים "לשחרר" את פוטנציאל הנעורים של התאים. "My Youth Index"- דרך אבחון בלעדית לאיב סאן לורן, המזהה את גיל העור של האישה באמצעות 6 סימני הזדקנות אופיינים.
סדרת פוראבר יות' ליברטור כוללת סרום, קרם יום עם SPF15, תחליב יום עם SPF15, קרם יום לעור יבש, קרם עיניים וקצף ניקוי.
אני קיבלתי להתנסות סרום וקרם פנים, פעם ראשונה שניסיתי את המוצרים הייתה לי הרגשה ממש לא נעימה של מסכה על הפנים,  וזה מסיבה מאוד פשוטה שהשתמשתי ביותר מידי קרם, טעות מאוד נפוצה אצל נשים. קמות קטנה של הקרם והסרום מספיקה בהחלט על מנת לתת לעור שלכם את מה שהוא צריך.
מרגע שמניחים את הקרם על הפנים מרגישים עקצוצים קטנים, פעם אמרו לי שאם מרגישים עקצוצים זה אומר שיש חומר פעיל במוצר אשר מזרז את זרימת הדם בעור, לאחר חציי דקה ההרגשה עובר. חשוב לציין שבמידה והרגשה לא עובר, ויש תופעות לוואי צריך להפסיק מידית את השימוש במוצר.
סה"כ הקרם מאוד נחמד אהבתי מאוד את האריזות, תכשיט לכל שולחן איפור, ריח עדין ביותר, הקרם נספג טוב יחסית לקרמים אחרים של אנטי איגינג שהשתמשתי  אבל עדין כבד מידי כבסיס לאיפור, אני משתמשת בו רק ללילה, אולי אם הייתי מנסה את תחליף יום זה היה נראה אחרת. אני רק מתקרבת לשלושים ולא חושבת שאני דוגמא הכי טובה לקרם אנטי איגינג, אני גם לא מהנשים שמבזבזים סכומי עתק על מוצרים מסוג זה כי אני יותר מאמינה בגנטיקה והורך חיים בריא. הסכומים של המוצרים נעים מ 490ש"ח ל 710ש"ח. מה שאני כן יכולה להגיד לכם מכוון שכבר נחשפתי לסדרה הזאת בחו"ל לפני חודשיים, המון נשים בוגרות בגילי 40 ומעלה מרוצות ממנה מאוד מאוד, הם אומרות שגוון העור נראה טוב יותר והעור מרגיש מוצק יותר. אז אם את בגיל 40 ומעלה אני ממליצה בחום, אם את בגילי אז יש לך עוד זמן.


מה זה היופי הזה?????????

יש לי סרום!!!!!! לא שאני צריכה..

No comments:

Post a Comment