5.3.12

PUPA volume lipstick

אתמול בשעות הערב המאוחרות שוטטתי עם חברה בסופר פארם. ניסיתי שלא להתפתות ליקנות שום דבר, איך בסופו של דבר יצאתי עם שפתון חדש של PUPA וצללית של לוריאל. שתי סיבות עיקריות לקניית השפתון הגוון והריח שהזכיר לי את השפתונים של אמא מסוף שנות השמונים. איך בסופו של דבר הרכישה התבררה כמאכזבת. זה פחות או יותר מה שהיה כתוב על האריזה "שפתון המעניק עיבויי ונפח מיידים לקבלת שפתיים מלאות וחושניות. מכיל מרכיבים המעבים את השפתיים ב 5% תוך 10 דקות מרגעה המריחה, וב 12% לאחר 7 ימים של שימוש יומיומי" . 
את האמת שלי יש שפתיים עבות כך שאפקט העיבוי לא ממש עיניין אותי. אז כמו שאמרתי זה הזכיר לי את ריח השפתונים של אמא שלי שנהגתי לגנוב מידי פעם :). המריחה של השפתון מאוד נעימה, אבל את המרקם והרגשה שלו על השפתיים פחות אהבתי. אין לא כיסוי אחיד, ועל מנת להגיעה לאטימות מלאה צריך להניח ממש כמות נדיבה על השפתיים, מה שגורם למראה מוגזם ומגוחך. השפתון מרגיש לי קצת כמו משחת שיניים על השפתיים, אחרי 10 דקות הוא מתחיל להיכנס לכל החריצים ולרדת מהשפתיים, הוא כאילו משנה את המרקם שלו, יכול להיות שמהחום של הגוף הוא ממש מתחיל לנזול.יש מצב שהשפתון מתאים רק לבנות העונות להגדרה שלו VOLUME LIPSTICK כמו שרשמתי למעלה בציטוט לכן בנות עם שפתיים דקות וחלקות בהחלט יכולות לנסות אותו. אז כמו שאמרתי אני התאכזבתי 62ש"ח מבוזבזים סתם, ינסה לשחק איתו אולי על בסיס טוב הוא יראה אחרת.




No comments:

Post a Comment