6.3.12

MAC Vera Collection עפרונות עיניים

מהדורה מוגבלת בהשראת מעצבת הטקסטיל וורה ניומן פרחים נוצצים, פרפרים זוהרים ונמרצים מודפסים.

אני ניסיתי עפרונות מקולקציה החדשה שנקראת MAC Vera Collection ויש לי התוודות קטנה, זו פעם ראשונה שאני השתמשתי בעפרונות של מאק. בהתחלה קצת חששתי להשתמש בהם בחלק הפנימי של העפעף, כי העיניים שלי מאוד רגישות ואני גם מדרך כלל עם עדשות מגע. אבל החששות שלי היו מיותרים, אני לא מרגישה בכלל את העפרון על העיניים, אין לי שום רגישות ואני יכולה ללכת איתו כל היום. היתרון המרכזי של העפרונות בסדרה זה מרקם קרמי מעלף, אין מילים עד כמה קלל להשתמש בעפרונות, עד שלא ניסיתי לא הבנתי עד כמה זה קל ולא אמנתי גם. 


למי שמכירה את העפרונות של מאק כנראה יודעת עד כמה הם עמידים, שבילי זה היה משהו חדש, הייתי מאופרת איתם לאורך כל היום והקו לא זז מילימטר. ניתן לשחק איתם, קל לתשתש אותם, השתמשתי בהם גם כאיילניר וגם בתור צללית על כל העפעף.המרקם שלהם כמו חמאה, הם מאוד נוחים להסרה, פיגמנט מאוד חזק. אני ממש אהבתי ושוקלת לשים את ידי על כל השבע העפרונות. גם גלוסים שלהם מהממים אבל זה בפוסט הבא. 


No comments:

Post a Comment