28.2.12

Schwarzkopf אבי מלכה ל


אבי מלכה משיק מארז DVD יוקרתי הכולל מבחר תסרוקות מרהיבות, כשהוזמנתי לאירוע השקה לא חשבתי שאמצא את עצמי בתערוכת אומנות. אבי מלכה מעצב שיער ושגריר של "שוורצקופף פרופשיונל" הציג תערוכה בה יכולנו להתרשם מתיק עבודות האישי והעשיר שלו, כמו כן במהלך האירוע הציגו שמונה דוגמניות את עבודות האמנות של אבי בסגנון אוונגארד. לא סתם אמרתי תערוכת אמנות, את השראה לתסרוקות קיבל מלכה מגדולי האמנים בעולם כאשר התבונן ביצירותיהם במהלך נסיעותיו ברחבי העולם, במדינות כמו ברלין, רומא, ברצלונה ועוד. את אותן ההשפעות הוא תרגם לתסרוקות השיער המפוסלות. השפעה נוספת למראה התיאטרלי, ניתנה מתצוגות האופנה הבינלאומיות, כמו אלו של כריסטיאן דיור ומארק ג'ייקובס- כמו תמיד, אושיות אופנה אלו אוהבות להפתיע ולהביא אותנו לעולם האגדות... תסרוקות השיער הללו אף אומצו לאורך השנים על ידי נשים כמו גרייס קלי, ליידי גאגא ואיימי ווינהאוס.

לדברי אבי מלכה, ל"שוורצקופף פרופשיונל": "אני שמח ומתרגש מההזדמנות שהתאפשרה לי לשתף את חבריי, מכריי ולקוחותיי באירוע שכזה שנעשה מתוך כוונה אמיתית להביא בשורה חדשה לענף עיצוב השיער. אני נלהב מהרעיון כי רבים יוכלו לקבל השראה לתסרוקות נוספות אשר לעיתים נראות כמסובכות לביצוע, אך באמצעות המארז החדש והמפורט ניתן להיווכח כי לא כך הדבר. אני פותח דלת לעולם שלי, מתוך רצון ללמד טכניקות עבודה מגוונות ואני תקווה שהן מעצבי השיער והן הלקוחות יפיקו את המרב והמיטב מההדרכה".









אני ותמר המקסימה מבלוג   PASSIONISTA
כמו כן קיבלתי ארבעה מוצרים להתנסות: 
שמן BC Miracle Oil

מה אומרים בחברה:
סדרת "בונה קור"- תכשיר טיפוח לשיער, לברק אולטימטיבי ולרכות מלטפת

הודות לנוסחה הנדיפה הייחודית והבלעדית ל"שוורצקופף פרופשיונל", תוצאות השימוש בשמן BC Miracle Oil עולות על כל שאר השמנים המצויים בשוק.

לנוסחה הייחודית שתי תכונות מיוחדות הפועלות יחד להשגת תוצאות יוצאות מן הכלל:

התכונה החדשנית הראשונה היא "המוליכים הייחודיים" בנוסחה. הפולימר שבונה את שכבת המגן על השיער מלא ב"מוליכים ייחודיים". מוליכים ייחודיים אלו מפזרים את הפולימר בשיער כך שהשמן מתפזר באופן אחיד על משטח השיער.

התכונה הייחודית השנייה באה לידי ביטוי בעת ייבוש השיער. "החומרים המוליכים" מתנדפים, ומשאירים רק את השמנים הבוטניים יקרי הערך על השיער היכן שהם נחוצים, כך השיער נותר רך להפליא, ללא כל משקעים שומניים. 

מחיר שמן BC Miracle Oil: 155 ₪ ל- 100 מ"ל.  (כל אחד מהמוצרים).
דעתי: בקבוק קטן מאוד נוח לשימוש, יתרון גדול שהוא לא מזכוכית לכן לא כבד. ריח מתקתק ועדין, מזין מצויין את השיער לאחר החפיפה.

שמפו קשמיר- Cashmere Shampoo: שמפו מפנק לשיער עייף, המעניק שיער רך וגמיש עם ברק בריא הנע בטבעיות.  
מרכך שיער קשמיר- Cashmere Conditioner: תחליב קונדישנר קרמי עשיר, המחזק ומרכך שיער פגום ועייף. מסייע לשקם את השיער ולהשיבו לרמת גמישותו הטבעית. מותיר את השיער עם תחושת רכות עשירה ומראה בריא. 
מסיכת קשמיר- Cashmere Masque: טיפול מעשיר לשיער עייף. מסיכת קרם לטיפוח אינטנסיבי עשיר עם פעולת שיקום וחיזוק עמוקה בתוך מבנה השיער. המסכה מסייעת לשקם את השיער ולהשיבו לרמת גמישותו הטבעית.  
דעתי: אריזות פלסטיק קלות ומאוד נוחות, שמפו ומרכך באים עם משאבה, ריח יוניסקס לחלוטין, מאוד חיסכוני לחיצה אחת מספיקה לגמרי גם לבעלי שיער ארוך. שיער נשאר מאוד רך, סופר עדין וקל לסידור. 


No comments:

Post a Comment