18.2.12

L'OREAL ELVIVE ARGININE RESIST

סוף סוף אני מגיע גם לנושא שזוכה לפחות תשומת לב בבלוג, טיפוח שיער. נבחרת מוצרי שיער שלי בדרך כלל מתבססת על שלושה מותגים גדולים שיש בשוק אם זה מוצרים מקצועיים ואם זה מוצרי פארם. בין מוצרים שיש לי על המדף תמצאו גם את המוצרים של L'OREAL ELVIVE. בימים האחרונים אלביב צירפה למשפחתה סדרת מוצרים חדשה הנקראת ELVIVE ARGININE RESIST. רובכם נתקלת בפרסומת של הסדרה בטלוויזה בכיכובה של ג'ניפר לופז, אם לא קבלו הצצה קטנה :
אז למה דווקא ארג'ינין?
"ארג'ינין היא אחת מחומצות האמינו העיקריות והחיוניות של השיער הנמצאת באופן טבעי בקרטין ומהווה עד כ-9% מכל חומצות האמינו המצויות בסיב השערה. בנוסף, הרכיב ארג'ינין, הוא אחד הרכיבים החלבוניים החשובים ביותר בשיער.
בשל המשקל המולקולרי הנמוך של רכיב הארג'ינין, והיכולת שלו לספוח לחות, ארג'ינין נקשר בעיקר לסיב השיער החלש וזאת בכדי לחזק אותו.
באופן טבעי, כמות הארג'ינין הנמצאת מסביב לזקיק השערה ולקווצת השיער, יכולה להשתנות באופן משמעותי מאדם לאדם, לשעה ביום, ולתזונה."

אני מאוד אהבתי את הריח, מאוד טעים ופירותי. לאחר החפיפה השיער נשאר רך והרבה יותר קל לסידור, אם יש לכם סבלנות חמש דקות עם המסכה יעניקו לכם גם ריח נפלא לשיער לאורך זמן. הסדרה אשר מעושרת  ברכיב הארג'ינין מיועדת לכל סוגי השיער, נועדה לחזק את סיב השערה, להזין את שורש השערה ולעניק מראה שער בריא.


No comments:

Post a Comment