5.2.12

laka

כולם יודעים שהבלוג שלי התחיל מתוך אהבתי הגדולה ללקים וכל מה שקשור לציפורניים. כאשר קיבלתי הזמנה לפינוק ב LAKA בסניף קניון איילון לא יכולתי להגיד לא. שמחתי לגלות שלמרות היום הגשום והאפור התספו לא מעט בנות שמחות ועליזות ליד הדוכן. הנה אני יושבת על כיסא שלי מולי בחורה חמודה עם סינר ורוד, ולידי שרון קונופני בעלת המותג אשר מספרת לי על בניית המותג ועל הדרך להצלחה. אי אפשר היה שלא לראות בעייניה של שרון את אהבתה למה שהיא עושה ואת המרץ לעשות עוד, לגדול ולצמוח ולהצליח.
לא שמתי לב איך שבעשר דקות פיטפוט שלי עם שרון, הציפורניים שלי קיבלו פינוק הכולל שיוף, הנחת חומר אשר מנטרל את השמן של הציפורן (גורם ללק להשאר יותר זמן על הציפורן), מריחת מחזק, לקה וטופ. בזמן שחיכיתי שהלק התייבש התפנקתי בכוס שוקו והסתובבתי ליד הדוכן על מנת לראות ולהכיר את כל המוצרים אשר קיימים בלקה. מלבד כמות עצומה של לקים מכל הגוונים והצבעים ניתן לימצוא גם קרמים, פצירות ועוד הרבה דברים אחרים. את כל המוצרים ניתן לקנות במחירים נוחים לכל כיס. אני אחת שלא הולכת עם אותו לק יותר מיומיים שלושה משתי סיבות, אחת הלק מתחיל לאבד מהמראה האסטטי שלו בעיניי, שנייה אני אוהבת להחליף צבעים :0). לכן השבוע הזה היה לי מאוד קשה בגלל שאני החלטתי לעשות ל LAKA מבחן עמידות. הימים עברו אבל הלק נשאר על הציפורניים בלי לזוז, היום יום השביעי והסבלנות שלי הסתיימה והחלטתי להגיד לא ביי.
ולסיכום ב עשר דקות הציפורניים שלי קיבלו אושר ואני שקט לשבוע שלם. אני לא אומרת את זה הרבה אתם יודעים אבל... תנסו את זה, זה כיף ציבעוני ואני ממליצה על כך בחום.
ועוד דבר מאוד חשוב מחר 6.2.2012 LAKA משיקה לק ורוד שיימכר במהדורה מוגבלת והכסף יתרם לעמותת "עתיד ורוד" לפרטים נוספים עמוד הפייסבוק    http://www.facebook.com/Laka.manicure.express






No comments:

Post a Comment