11.1.12

מפתיע אותנו עם השקת ליין חדש של בשמי בוטיק callparfume

יום חמישי חורפי, מסעדה תרנגול הכחול , הרבה בלוגריות שנראות לא פחות מאשר תצוגת אופנה בניו יורק. אז אם אתם שואלים מה זה כבר יכול להיות כמובן שאירוע של callperfume, השקת ליין חדש של בשמי בוטיק בהשראת גלגל מזלות.
לכל חובבי אסטרולוגיה, מיסטיקה ולא רק זו ההזדמנות שלכם לגלות על עצמכם משהוא חדש. קונספט חדש שמשיקה לנו רשת callperfume הנקרא בשמי מזלות, 12 בשמים לנשים ו 12 בשמים לגברים, המבוססים על על מרכיבי הניחוחות המותאמים למאפייני המזלות שונים. בהליך היצירה של הבשמים הושקעו שנים של מחקרים. החיבור של מיסטיקה ועוצמת הכוכבים, מרכיבים טביעים ללא שימוש בחומרי צבע מלאכותיים. כל ההשקעה הזאת מביא אותנו ל 24 בשמים מקוריים ויחודיים.



מי שייסד את המותג CNR הינו אסטרולוג רוברט בוהם. רוברט ביחד עם חברו אוליבייה פונה אשר מהווה דור שלישי למשפחת אמני הבישום. אוליביה עבד עם כמה מותגים הידועים והמוכרים לכולנו כמו הרמס, קרטייה, אסתי לאודר ועוד. למרות שאוליביה סיים תואר בביולוגיה רפואית ומאסטר במנהל עסקים החליט לצעוד בעקבות המסורת המשפחתית ובכך הפך לאחד האמנים המעורכים ביותר בתחום הבישום. למרות שאני ובעלי אותו מזל אנחנו שור, לצערו הבושם הוא לא unisex בגלל שאני החלטתי לפנק את עצמי. במהלך ההשקה הייתה לי אפשרות להריח את כל הבשמים, ומהתרשמות הראשונה לא התחברתי לריח של מזל שור ולמרות שהייתה לי אפשרות להחליף אותו החלטתי לשמור אותו. חשבתי לעצמי שאם כבר הושקה בבושם הזה כל כך הרבה מאמץ חייב להיות בו משהו ולא טעיתי. נתתי לעצמי לנוח כמה ימים בכל הריחות והמחשבות, שמתי על עצמי את הבושם ויצאתי לטיול, אני חייבת לציין שהוא הפתיע אותי ממש לטובה וגם את בעלי. הבושם לא הפסיק לנגן במהלך היום כל רגע הוא שינה ריחות ותווים. גם אם אם את הריח של הבושם אני לא הכי הכי אוהבת אבל הצורה והדרך שהוא השתלב עם ריח העור שלי והבגדים, זה יצר תמונה מאוד יפה, נשית, אלגנטית, מרגיע, חושנית וסקסית. זה כמו שתכנסו לחנות תריחו 10 בשמים ותרצו לקחת מכל אחד תו אחד ולהרכיב בושם משלכם, כאן נותנים לכם את התבנית עם אין סוף מרכיבים והגוף שלכם ועור מובלים את הריח ככ אני מרגישה.
בושם מגיעה באריזה מהודרת, ספר קטן עם הסברים, ותליון קטן אשר ניתן לנתק אותו מהבקבוק ולהפוך אותו לתכשיט יפה. את הבושם ניתן לנשיג ברשת www.callperfume.co.il וגם בטלפון 1800-771-771. מחיר לצרכן 499 ש"ח יש גם מחיר ההשקה 299 ש"ח.








No comments:

Post a Comment